• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Technológia az életért

Egészségpolitika Forrás: Weborvos Pro

Ősz óta új vezetés irányítja a Dräger Medical magyarországi tevékenységét.

Új ötletekkel, új értékesítési és kommunikációs stratégiával még szorosabb üzleti kapcsolatokra alapozzák tevékenységünket, nyilatkozza a Kórház szaklapban Romhányi Zoltán, a Dräger Medical Magyarország Kft. értékesítési-szerviz igazgatója. Mint évértékelő interjújában elmondja, a cég folyamatosan aktív szereplője volt a magyarországi egészségügyi piacnak, jelentős sikerekkel és nagy installált készülékbázissal rendelkeznek.

A Dräger egy tradicionálisan, családi irányítás alatt működő cégcsoport, 1889 óta létezik, mindig arról volt híres, hogy megtalálja a helyes egyensúlyt a vevők gyakorlati igényei és a technológiai újítások között.

A cég filozófiája szerint a Dräger Medical feladatában a termékek értékesítése mellett alapvető fontosságú az orvostechnikai eszközeik üzemeltetése, szervizelése. Az értékesítési csapatuk sikere jelentősen befolyásolja szerviz feladataikat. Az értékesítés és a szerviz együttes munkája adja a cég erősségét, elért piaci pozícióik megtartását, növelését. Lényeges számukra, hogy nyomon kövessék termékeik életét a kórházakban, tudják, hogy pontosan mi történik az eszközeikkel, hogyan használják őket, hiszen annak a közel 1500 Dräger eszköznek, berendezésnek, amelyek ma telepítve vannak a magyarországi intézményekben, mind kulcsfontosságú feladata van, akár a betegágy mellett, akár a műtőben, legyen szó betegőrző monitorról, altatógépről, inkubátorról vagy lélegeztető gépről. A szakma jogosan várja el, hogy a Dräger gépek kifogástalanul, problémamentesen működjenek az év minden napján Romhányi Zoltán szerint.

Ehhez szervizhálózatukat úgy építették fel, hogy az országban elhelyezkedő bármelyik Dräger berendezést a regionális szervizmérnökük 50 kilométeren belül elérhesse. Így tudnak a lehető leggyorsabban reagálni partnereik igényeire, illetve maximálisan alkalmazkodni az intézmények munkájához.

Napi életük nagyon fontos része a szerviztevékenység, ez jelenti vállalatunk számára a stabilitást, a biztos hátteret. Országos lefedettséget biztosító értékesítési csapatuk nagyon jól felkészült, átfogó szakmai és piaci ismerettel rendelkezik. Maximálisan koncentrálnak a partnereink igényeire, elvárásaira. Értékesítési tevékenységüket jelentős mértékben meghatározzák a különböző TIOP-pályázatok, a közelmúltban megjelent PIC-pályázatok, tenderek. Mindegyik komoly kihívást jelent, hiszen az altató-, lélegeztetőgépeik, inkubátoraik, monitoraik, statívrendszereik, valamint informatikai megoldásaik révén mindegyikben érintettek, készen állnak a megmérettetésre.

- Ha a piacon bárkit megkérdezünk, a felhasználók és döntéshozók gondolataiban leginkább a minőség és a bizalom kapcsolódik a Dräger névhez. Számomra ez tette igazán vonzóvá a céget. A közelmúltban kiküldtünk a vevőinknek 350 db kérdőívet, hogy megismerjük aktuális véleményüket tevékenységünkről. Feldolgozva a beérkezetteket, büszkén mondhatom, hogy igazán pozitív visszajelzéseket kaptunk, a partnerközpontúságot, termékeink megbízhatóságát, a segítőkészséget, a szervizmunkánk minőségét emelték ki - nyilatkozza a cég vezetője.

A teljes interjú a Weborvos Pro portálon olvasható.