A Boiron 5., az Oscillococcinum 3. alkalommal nyerte el a Superbrands díjat.
A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2014-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. A kutatási adatok szerint a lakosság azon része, mely jól ismeri, 68%-ban kedveli a Boiron márkát.
Az idén tíz éve bevezetett Superbrands elismerést egy évre ítélik oda az arra érdemes márkáknak és cégeknek a minőség védjegyeként, biztonságot és garanciát nyújtva a fogyasztóknak, akik a termékek mellett döntenek. A független szakértőkből álló bizottság a világ közel kilencven országában azonos előírásokat követve ugyanazon elv alapján dönt az elismerésre méltó cégekről és márkákról. Az adott márka tradícióját, történelmét, piaci szereplését, reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját is figyelembe veszik a döntésnél.