• nátha
    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

    • Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

      Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

  • melanóma
    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

    • Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

      Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

  • egynapos sebészet
    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

    • Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

      Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

A homeopátia elismertségét bizonyítja az eredmény

Gyógyszerpiac Forrás: Weborvos

A Boiron 5., az Oscillococcinum 3. alkalommal nyerte el a Superbrands díjat.

A Boiron márka idén 5. alkalommal, az Oscillococcinum idén 3. alkalommal nyerte el a Superbrands elismerést. De a díj nemcsak az évek száma miatt nagy érdem, hanem azért is, mert ez a homeopátia társadalmi elismerése. Tíz év alatt csak kevés gyógyszergyártó cég nyerte el a díjat, ezért a Boiron ötszöri elismerése különösen értékes. A vállalat vezető terméke, az Oscillococcinum ismertsége egy év alatt 10%-ot nőtt - tudatta közleményében a díjazott.

A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2014-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. A kutatási adatok szerint a lakosság azon része, mely jól ismeri, 68%-ban kedveli a Boiron márkát.

Az idén tíz éve bevezetett Superbrands elismerést egy évre ítélik oda az arra érdemes márkáknak és cégeknek a minőség védjegyeként, biztonságot és garanciát nyújtva a fogyasztóknak, akik a termékek mellett döntenek. A független szakértőkből álló bizottság a világ közel kilencven országában azonos előírásokat követve ugyanazon elv alapján dönt az elismerésre méltó cégekről és márkákról. Az adott márka tradícióját, történelmét, piaci szereplését, reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját is figyelembe veszik a döntésnél.

Legolvasottabb cikkeink