• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Angol nyelvű egészségügyi webáruház indult

Gyógyszerpiac Forrás: MTI

Feltételezhető, hogy a nálunk élő külföldiek számára fontos az angol nyelvű online vásárlás lehetősége.

Angol nyelven is elindította webáruházát a Budapest VIII. kerületében működő, magyar tulajdonú Gyógyhír Patika, amelynek tulajdonosai az online forgalmuk megduplázódását várják e lépéstől.

Mező Gizi, a patika ügyvezetője az MTI-nek hangsúlyozta, hogy jelentős lehet a webes patikai értékesítés által el nem ért, ugyanakkor arra valószínűleg fogékony Magyarországon élő külföldiek tábora.

A statisztikai adatok szerint 2013. január 1-jén 143 600 volt az érvényes engedéllyel rendelkező, huzamosan Magyarországon tartózkodó külföldiek száma, és 42,6 százalékuk él Budapesten, feltételezhető, hogy számukra fontos az angol nyelvű online vásárlás lehetősége - tette hozzá.

A Gyógyhír tulajdonosai azt szeretnék elérni, hogy a webes értékesítés az angol nyelvű szolgáltatás révén meghaladja a 10 százalékot. Magyar nyelvű webáruházuk több mint négy éve indult, és mára a patika teljes évi 300 millió forintos forgalmának 5 százalékát adja.

A patika minimális, 1-2 százalékos árbevétel arányos nyereségének elérésében, illetve növelésében meghatározó lehet a webáruház teljesítménye - mondta az ügyvezető. "Ez jelentős versenyelőnyt jelenthet a piacon, hiszen a több mint 2300 gyógyszertár közül 46 patika webáruháza szerepel az ÁNTSZ hivatalos listáján, és ezek közül sem működik mindegyik" - tette hozzá.