• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Moziban kampányol a Pfizer

Gyógyszerpiac Forrás: HENT Hírlevél

Moziban vetített reklámfilmekkel fog kampányolni a Pfizer az Egyesült Királyságban.

A gyógyszergyártó célja, hogy felhívja az emberek figyelmét az interneten vásárolható hamis gyógyszerek rejtette veszélyekre – írja a Financial Times hírportálja.

Az interneten keresztül rendelhető gyógyszerek jelentős része bizonytalan forrásból származó hamisítvány, használatuk komoly és egyre növekvő egészségügyi kockázattal jár. Erre a problémára kívánja felhívni a figyelmet a világ egyik legnagyobb gyógyszergyártó cége, a Pfizer. Kampányfilmjükben, melyet 600 filmszínházban vetítenek majd a szigetországban, egy középkorú férfi látható, amint bevesz egy postai úton szállított tablettát, majd annak hatására egy patkányt öklendez fel. A patkány szerepeltetése az elrettentésnek szánt filmben utalás arra, hogy korábban egy hamisított Pfizer-termékben patkánymérget találtak a minőségellenőrök.

A kampányfilm maga egyébként nem utal semmilyen módon a gyógyszercég termékeire. A Pfizer logója csak a film végén jelenik meg a Medicines and Healthcare Products Regulatory Agency neve mellett. Ez utóbbi felügyelő szervezet foglalkozik a gyógyszer hamisítási ügyek kivizsgálásának koordinációjával Nagy-Britanniában. A Pfizer jelentős szerepet vállal a gyógyszerhamisítás elleni küzdelemben. Ennek oka elsősorban abban keresendő, hogy a vállalat erősen érintett a kérdésben. A Pfizer gyártja ugyanis az egyik legnagyobb arányban hamisított gyógykészítményt, a Viagrát.