Olyan képességek fejlesztésében is segíti őket, amelyek kulcsfontosságúak ahhoz, hogy sikeres felnőttekké váljanak.
Bagdi Bella 2014-ben indította el a Boldogságóra programot, amely eddig két tanévben, országos szinten segített a gyerekek képességeinek fejlesztésében. Több mint 1500 pedagógus bevonásával, 6000-nél is több gyerek kapott eddig lehetőséget az órákon való részvételre.
Az ELTE PPozitív Pszichológiai Laboratóriuma tudományos vizsgálatot végzett a 2015-2016-os tanévben a program hatékonyságával kapcsolatban. Prof. Oláh Attila, a kutatócsoport vezetőjének nyilatkozata szerint: a Boldogságórák hozzájárulnak a diákok pozitív lelki fejlődéséhez, továbbá az iskolások kreatívabbakká, nyitottabbakká és érdeklődőbbeké váltak társaiknál. A program gyakorlatait tekintve ez nem meglepő, hiszen valamennyi középpontjában az önbizalom és a kitartás erősítése, a koncentrációs képesség fokozása és a divergens gondolkodás fejlesztése áll, így az órákon megélt flow élmény is nagyságrendekkel magasabb, mint a hagyományos tanórákon. Ezekre alapozva kijelenthető, hogy a Boldogságóra nem csak a gyerekek hangulatán képes javítani, hanem olyan képességek fejlesztésében is segíti őket, amelyek kulcsfontosságúak ahhoz, hogy sikeres felnőttekké váljanak.
A boldogság „taníthatóságát" alátámasztó mérések, a boldogság, a mentális egészség és a globális jóllét szoros összefüggésének empirikus bizonyítékai felhívják a figyelmet arra, hogy a pozitív élményállapotok megteremtésének, fenntartásának és fokozásának módszertanát, stratégiáinak és technikáinak oktatását, Boldogságórák és fejlesztő programok keretében mind a közoktatás mind a felnőttoktatás részévé kellene tenni. A Boldogságórák széleskörű elterjedése egy fontos lépés lehet ahhoz, hogy a hazai lakosság egyre nagyobb százaléka érhesse el a mentális egészség csúcs állapotát.
A Boldogságórákról, és az ősztől harmadik évadával induló programról, amelyre szeptember végéig jelentkezhetnek az intézmények és a pedagógusok a www.boldogsagora.hu és www.boldogiskola.hu oldalakon olvashat többet.