• nátha
    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

    • Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

      Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

  • melanóma
    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

    • Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

      Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

  • egynapos sebészet
    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

    • Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

      Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

    • Megnyílt az egynapos sebészeti ellátás Csepelen

      Megnyílt az egynapos sebészeti ellátás Csepelen

A Szalajka-völgyi csapvíz ízlett a legjobban

Hírek Forrás: Weborvos

Néhány hét alatt több, mint hatezren kóstolták meg az öt nagy állami szolgáltató 15 csapvizét.

Sikerrel zárult a csapvíz-fogyasztás népszerűsítésére indított Csapra fel! elnevezésű kampány első szakasza - összegezték az eredményeket a budapesti sajtótájékoztató résztvevői.

A tavaly december elején indított Csapra fel! kampány első szakaszában csapvíz kóstolási és palacktervezési versenyt tartottak a szervezők. Néhány hét alatt több, mint hatezren kóstolták meg az öt nagy állami szolgáltató 15 csapvizét. A győztes az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. Szilvásvárad- Szalajka – völgyi vize lett. A népszerű szomjoltó speciális gyerekrajzzal díszített palackba kerülve most országos road-showra indul.

Ennek keretében két hét alatt a kezdeményezés eljut a legnagyobb egyetemekre, főiskolákra is az országban. A kitelepülésekkor táblagépekre optimalizált szórakoztató, egyben edukatív tesztekkel hívják fel a csapvízfogyasztásra a fiatalok figyelmét.

Tavaly decemberben indította útjára az öt nagy állami víziközmű-szolgáltató – a Duna Menti Regionális Vízmű Zrt., a Dunántúli Regionális Vízmű Zrt., az Északdunántúli Vízmű Zrt., az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. és a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt - Csapra fel! kommunikációs kampányát. Céljuk a tudatos vízfogyasztás és hatékony vízfelhasználás mellett a lakosság csapvíz fogyasztásra való ösztönzése.

Az öt regionális víziközmű-szolgáltató nem először fog össze a társadalmi szemléletformálás jegyében. A 2013-ban Tudatos vízfelhasználó néven indított közös kampányuk fő céljaként a lakosság tudatos vízfogyasztása erősítésének támogatását, a hatékony vízfelhasználást eredményező fogyasztói attitűd kialakítását fogalmazták meg. Az idei kampány során ezeket a célokat kiegészítették a magyar lakosság csapvíz fogyasztásra ösztönzésével.

Legolvasottabb cikkeink