• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

A tartós minőség díját nyerte az Affidea

Hírek 2018.04.17 Forrás: Weborvos
A tartós minőség díját nyerte az Affidea

A Best of Budapest & Hungary díj, amely további fejlesztésekre sarkall minket, a negyedszázados munkának az elismerése.

Tartósan magas minőség, megbízhatóság, a saját mezőnyében is kiemelkedő szolgáltatás – immáron 25 éve ezek a kritériumok, amelyek alapján kiválasztja a legszínvonalasabb hazai szolgáltatókat, vállalkozásokat a Best of Budapest & Hungary. A Budapest Week Publishing által 1993-ban alapított független minősítési rendszer az eddigiekben a hazai gasztronómia és vendéglátás legjobbjait díjazta, a paletta néhány évvel ezelőtt kibővült a legkiválóbb egészségügyi szolgáltató kategóriájával, amelyet 2018-ban az Affidea Diagnosztika Kft. nyert el - tudatták közleményben.

Leitner György, az Affidea Diagnosztika Kft. ügyvezető igazgatója az elismerés kapcsán kiemelte: „26 évvel ezelőtt hoztuk létre az ország egyik első magánegészségügyi diagnosztikai központját. Legfontosabb célkitűzésünk a megalakulásunk óta változatlan: a legfejlettebb géppark mellett kiváló szakemberekkel dolgozunk együtt, akiknek a szakmai fejlődésében folyamatos szerepet vállalunk. Pácienseink mindennél fontosabbak számunkra, ezért vizsgálataikat személyre szabottan és a legkényelmesebb környezetben végezzük el. A Best of Budapest & Hungary díj, amely további fejlesztésekre sarkall minket, ennek a negyedszázados munkának az elismerése".

A 16 országban mintegy 250 telephelyen a kontinens legkorszerűbb képalkotó diagnosztikai eszközparkját üzemeltető nemzetközi vállalatcsoport ma már nemcsak Magyarország, de Európa piacvezető magánegészségügyi szolgáltatója is. Az Affidea 2018 során teljeskörűen integrálja a Főnix-Med vállalat-egészségügyi és járóbeteg-ellátási szolgáltatási portfólióját, és ezzel – a hazai piacon egyedülálló módon – a korszerű képalkotó diagnosztikai vizsgálatok mellett mintegy 30 szakorvosi területen járóbeteg-szakellátást és országos lefedettségű vállalat-egészségügyi szolgáltatásokat kínál ügyfeleinek.

A Best of Budapest & Hungary díj a minőség mércéje: az elismerést azok a fővárosi és vidéki szolgáltatók nyerhetik el, amelyek tartósan magas minőségű szolgáltatást nyújtanak. A korábbi díjazottak között számos négy- és ötcsillagos szálloda, étterem és egyéb olyan szolgáltató szerepel, amelyek a Magyarországon élők vagy az idelátogatók számára segítenek a legjobbak kiválasztásában.

A díjat a Budapest Week Publishing ítéli oda minden évben a közönségszavazás és a szakmai zsűri döntése alapján.

„A Best of Budapest & Hungary díj tisztelgés a szakma legjobbjai előtt – fogalmazott Peter Freed, a minősítési rendszer alapítója. – A nagyközönség érdeklődését jól mutatja, hogy idén is több mint tízezer szavazat érkezett a jelöltekre; a szakmai zsűri döntése alapján 41 különböző kategóriában 231 szolgáltatónak adtuk át a legjobbaknak járó elismerést. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy idén első alkalommal a privát egészségügyi szolgáltatók is megmérették magukat a minőség mércéjével." (A kép a díjátadón készült)

 

Kapcsolódó hírek