• Pollen
    • Inkább a felesleges diéta, mint a tünetek?

      Inkább a felesleges diéta, mint a tünetek?

    • Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

      Évről évre súlyosbodhatnak az allergiások tünetei

    • OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

      OKI: Másodfokú riasztás a parlagfű miatt

  • melanóma
    • Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

      Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

    • Esztétikai probléma, vagy rákmegelőző állapot?

      Esztétikai probléma, vagy rákmegelőző állapot?

    • Nagykanizsán több százan vettek részt a melanóma-vizsgálaton

      Nagykanizsán több százan vettek részt a melanóma-vizsgálaton

  • egynapos sebészet
    • Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

      Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

    • Több műtétet vállalnának az egynapos sebészetek

      Több műtétet vállalnának az egynapos sebészetek

    • Egynapos sebészet: felmérés és tanulságok

      Egynapos sebészet: felmérés és tanulságok

Aranyat nyert a Richter kampánya

Hírek 2018.07.12 Forrás: Weborvos Szerző:
Aranyat nyert a Richter kampánya

A Richter Főnix Közösség egy 2018-ban elindított új kezdeményezés, amelyet a Richter a Nőkért program részeként hívott életre a gyógyszergyár.

A Kreatív szaklap által rendezett Online Video Awards versenyen a neves szakemberekből álló zsűri aranyéremmel ismerte el a Richter Főnix Közösség filmjeit. A kezdeményezés – amelyet a Richter Gedeon Nyrt. a Merlin Communications támogatásával a Richter a nőkért program részeként hívott életre – a márkázott sorozat kategória mezőnyében ért el első helyet.

A Richter Főnix Közösség egy 2018-ban elindított új kezdeményezés, amelyet a Richter Gedeon Nyrt. a Richter a Nőkért program részeként, közösségépítő szándékkal hívott életre. A Richter Főnix Közösség olyan bátor nőkkel mutat példát, akik képesek a mélypont után felállni és újrakezdeni az életüket. A kezdeményezés a kiválasztott személyes történetek bemutatásával sokakat érintő társadalmi ügyekre kívánja felhívni a figyelmet. Elsődleges célja, hogy olyan inspirációt tudjon adni a nők számára, amely támogatja őket az újrakezdésben, motivációt ad számukra.

A Richter a nőgyógyászati termékek piacán az egyik vezető gyógyszergyártóként különleges rálátással bír a nők helyzetére. Nem csak egészségük megőrzésére fordít kiemelt figyelmet, hanem lelki és társadalmi jólétük fenntartására is. Ezért hozta létre a Richter a nőkért programot, amelynek ars poeticája: „az elismerés minden nőnek jár!” A programmal a vállalat arra törekszik, hogy egy boldogabb, megbecsültebb, elismertebb és kiegyensúlyozottabb női társadalom kialakítását és fenntartását támogassa.

Legolvasottabb cikkeink