• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Bővül a telefonos ügyintézés szerepe a közigazgatásban

Hírek Forrás: MTI

Az eddiginél több ügyet lehet majd intézni telefonon, az év minden napján, nonstop.

Bővítik a telefonos ügyfélszolgálat szerepét a közigazgatásban: a tervek szerint az eddiginél több ügyet lehet majd intézni telefonon, az év minden napján, nonstop - közölte a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) szerdán az MTI-vel.

A tárca közleménye szerint a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEK KH) jelentős fejlesztésekbe kezd, a cél pedig egy olyan telefonos ügyfélkiszolgálási rendszer létrehozása, amely az év minden napján 0-tól 24 óráig rendelkezésre áll. Az új rendszer Magyarország egész területéről kék számon, helyi tarifával lesz hívható, és külföldről is el lehet majd érni.

A telefonos ügyintézés - elsősorban tájékoztatás és igénylések elindítása - alapjait megteremtő projekt 2013-ban valósul meg európai uniós forrásokból. Ezt követően bővülhet azoknak az ügyeknek a száma, amelyeket telefonon is lehet majd intézni - tájékoztattak.

Közölték ugyanakkor azt is, hogy az ügyfelek azonban nemcsak telefonon, hanem faxon, sms-ben, illetve e-mailben is tájékozódhatnak a közszolgáltatásokról, többek között a személyi okmányok igényléséhez szükséges iratokról, és időpontot is foglalhatnak.

"A fejlesztéssel megvalósuló ügyfélbarát megoldások kényelmesebbé és gyorsabbá teszik a folyamatokat (például az útlevél, személyi igazolvány, jogosítvány pótlását), és az ügyfelek számára lehetőséget teremtenek arra, hogy ügyeik intézését rugalmasabban illeszthessék munkaidejükhöz, napi életritmusukhoz" - írta közleményében a KIM.