Az "Év Honlapja" díjat kategóriánként egyetlen honlap nyerhette el.
A Budai Egészségközpont, Budapest egyik vezető magánegészségügyi intézménye nyerte az "Év Honlapja 2013" díjat egészségügy kategóriában. A pályázatokat elbíráló, hazai és nemzetközi viszonylatban elismert zsűri célja, hogy felkutassa és díjazza a legkiválóbb honlapokat, amelyek példát mutatnak az online jelenlétre, kiszolgálva ezzel az ügyfeleik minden igényét. A szakmai elismerést jelentő "Év Honlapja Díj 2013" logót a Budai Egészségközpont egy éven keresztül viselheti a honlapján.
A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing tagozat által szervezett, Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs pályázatára idén összesen 25 kategóriában, 333 nevezés érkezett. Az elbírálás döntő szempontjai voltak többek között a design, innovativitás, valamint a kategóriának megfelelő tartalom és navigáció. Az "Év Honlapja" díjat kategóriánként egyetlen honlap nyerhette el.
"Fontos számunkra, hogy már megjelenésünkkel is biztosítsuk a kompromisszum nélküli minőségi szolgáltatást pácienseink számára. A letisztult és könnyen átlátható, a Budai Egészségközpont színeiben megjelenő holnapstruktúránk segíti partnereinket a tájékozódásban, lehetőséget biztosít az interaktív kommunikációra, és áttekinthetővé teszi szolgáltatásainkat. A díj hatalmas elismerés számunkra, amely bizonyítja, hogy jó úton haladunk és érdemes még nagyobb hangsúlyt fektetnünk az online jelenlétre" - mondta Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója.