• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Fogyasztóvédő másodpilóták állnak rendelkezésére

Hírek Forrás: Weborvos

Fogyasztóvédelmi innováció: kérdezzen online, 24 órán belül választ kap.

Aki nem azt kapta amit vásárolt, rossz minőségű áruval csapták be, megtévesztő szolgáltatással találkozott, csalódott egy termékben vagy szolgáltatásban, online is felteheti kérdéseit, elmondhatja esetét fogyasztóvédőknek, akik vállalják hogy rövid időn belül megoldást keresnek a problémára, választ adnak a felmerülő kérdésekre, díjmentesen.

A Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME), a Gazdasági Versenyhivatal támogatásával működtetett Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Irodákban azt a célt tűzte ki, hogy fogyasztóvédelmi másodpilótája legyen a fogyasztóknak és vállalkozásoknak. A feladatuk, hogy segítsék a tudatos fogyasztóvá és tisztességes vállalkozássá válást. Az online tanácsadás célja is ez, a fogyasztók tájékozottságának, versenyjogi ismereteinek és tudatosságának növelése, így a versenykultúra és a minél tudatosabb vásárlói döntéshozatal támogatása.

Szakszerű választ és tanácsot adnak fogyasztói vagy vállalkozói kérdésekre, segítenek érvényesíteni a fogyasztók jogait, segítenek a panaszlevél megfogalmazásában, beadvány elkészítésében.
A FOME Debrecenben, Egerben, Szegeden, Pécsett és Győrött működő irodákban személyesen is ellátja a fogyasztók tájékoztatását a gazdasági versennyel, illetve a versenyjogi fogyasztóvédelemmel összefüggésben (tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok, jogsértő összehasonlító reklám, megtévesztő reklám és üzleti döntések tisztességtelen befolyásolása).