Az eredményekből kirajzolódik, hogy a magyar emberek az egészséget elsősorban a gyomrukon keresztül érzékelik.
Bár az egészséges életmód rendkívül összetett fogalom, a magyar lakosság számára egyet jelent a helyes táplálkozással. Ez derült ki egy reprezentatív márkakutatásából, amely arra kereste a választ, hogy mik a legegészségesebbnek tartott márkák ma Magyarországon - írta a pénzcentrum.hu.
Az eredmények szerint az egészséges jelzőt legtöbben a Hohes C gyümölcslevekhez rendelték, a második helyen a legnépszerűbb magyar vitaminmárka, a Béres végzett, a dobogó harmadik fokára pedig ismét egy gyümölcslé, a piacvezető Sió és a Danone Activia joghurtja került fel holtversenyben.
A top10-es listát egyértelműen a gyümölcslevek, vitaminkészítmények és a tejtermékek uralják, de helyet kapott rajta egy gyógynövény alapú termékeiről ismert márka is.
Érdekes egyébként azt is megjegyezni, hogy hazánkban egyetlen sportszermárka sem került be a legjobbak közé, pedig az Egészségügyi Világszervezet ajánlása szerint az egészséges életmód kialakításában a táplálkozás mellett kulcsfontosságú a rendszeres mozgás, mentális, szociális jólét szerepe is.