• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Járművekbe építhető európai segélyhívót mutattak be

Hírek Forrás: MTI

A készülék szinte minden 2001 után gyártott, az uniós előírásoknak megfelelő szervizcsatlakozó porttal rendelkező autóba beszerelhető.

Járművekbe építhető szolgáltatást mutatott be és indított el a Vemoco Telematics, az intelligens járműelektronikai rendszer az üzemeltetési költségek csökkentése mellett viselkedés-alapú biztosítások kötését is lehetővé teszi.

A Posta Biztosító, a Magyar Autóklub és a Netrisk.hu partneri támogatásával kifejlesztett, csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón bemutatott járműelektronika a szolgáltató központ és az okostelefon összekapcsolásával működik, és lopásvédelmi szolgáltatást is nyújt felhasználóinak.

A Posta Biztosító Magyarországon elsőként kínál viselkedés alapú (pay as you drive) Casco biztosítási szerződést a Vemoco készülék használóinak. Pandurics Anett, a biztosító vezérigazgatója elmondta, hogy a rendszer objektív módon állapítja meg a díjazását. Az ennek alapjául szolgáló indexet az ügyfél által folyamatosan követhető módon negyedévente kalkulálja a rendszer. Az éppen aktuális díjat így az ügyfél összevetheti más társaságok biztosítási ajánlataival is - mutatott rá.

A készülék szinte minden 2001 után gyártott, az uniós előírásoknak megfelelő szervizcsatlakozó porttal rendelkező autóba beszerelhető, és az EU pár éven belül életbe léptetendő eCall rendszeréhez hasonló szolgáltatást nyújt. Az eCall baleset esetén automatikusan értesíti az illetékes mentőszolgálatot és a GPS koordináták alapján tájékoztatást ad helyszínéről. Az eCall rendszert azonban csak a 2015 után gyártott autókba építik be az autógyárak.

A Vemoco Magyar Autóklubbal együttműködésben üzemeltetett 24 órás segélyszolgálata az eCall rendszerrel ellentétben nemcsak balesetek, hanem kisebb meghibásodások esetén is igénybe vehető. Mivel a rendszer a hibakódok révén a meghibásodás jellegéről is tájékoztatást ad a központnak, a szakemberek felkészülten szállhatnak ki a helyszínre.

Gombár György, a Vemoco ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a budapesti bemutatóval egy időben 30 európai országban kezdődött meg a rendszer értékesítése és a szolgáltatás mostantól mind a 30 országban roamingdíj-mentesen vehető igénybe. A járműnyilvántartások alapján az európai autópark 300 milliós. A Vemoco a jövő év végéig 200 ezer eszköz értékesítésével számol az EU-ban.

Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója elmondta: a magyarországi, mintegy 20 százalékos Casco szerződési arányt figyelembe véve, kétezer szerződés megkötését tartja reálisnak egy éven belül Magyarországon.