A mindkét napra regisztrálók díjmentesen vehetnek részt a konferenciát kísérő szimpóziumon.

2012. február 16-17. Budapesten, a Hunguest Hotel Griff, Smaragd termében(1113 Budapest, Bartók Béla út 152.) tartja megújított, ám hagyományos, immáron XV. országos konferenciáját és egy kísérő szimpóziumot az Egészségügy + Üzlet internetes portá. Az idei téma: ,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ és „Marketing, public relations és reklám a patikákban".
Fő témák:
- Az egészségfejlesztés-megelőzés mint társadalmi befektetés - avagy az információ nevel(het)
- Az egészségügyi kormányzat és az -intézményrendszer kommunikációja
- A kommunikációs munka hatékonyságának mérése
- A hatékony kommunikáció vs. manipuláció
- Etika és hatékonyság a kommunikációban
- A public relations és a CSR viszonya
- Új utak, új technikák, új felületek az online- és az ,,offline'' világban
- Gyógyszermarketingen innen és túl (az egészségipar különböző területeinek marketingje és sajátosságai, a gyártói kommunikáció jelene és jövője a változó jogszabályi környezetben)
- Miért lenne szüksége a betegeknek (felhasználóknak) hatékony kommunikációra a gyógyászati segédeszközök kapcsán?
A felkérést eddig elfogadó előadók (az előadók névsorában): Dr. Andrássy Gábor (A szakmaspecifikus betegoktatás jelentősége), Barát Tamás (a public relations és a CSR viszonya), Brandt Zoltán (Melyik fele kidobott pénz? - memetika), Dózsa Csaba (Az egészségügy lehetőségei 2012-ben), Éskovács Péter (Miért beteg az egészségügyi PR? – avagy milyen a viszony az egészségügyi kommunikációs szakemberek és az újságírók között), Dr. Fazekas Ildikó (termékelhelyezés és önszabályozás), Fazekas Piroska (orvoslás az interneten), Megyer Örs (Az ügynökségi feladatok munka- és költségigénye), Melles Katalin (imázsépítő funkcióval bír a termékelhelyezés), Miklovicz Norbert (közösségi média marketing), Dr. Nagy Norbert (hazai start-up, spin-off egészségügyi kisvállalkozások termékeinek ill. szolgáltatásainak piaci bevezetése), Dr. Somodi Zsuzsanna (a kommunikáció etikája - a KEB működése), Száraz Krisztián (fogászati marketing), Dr. Zacher Gábor (kapuk, hitelesség, egészségnevelés)
A referátumok mellett lehetőség van 15 perces előadások bejelentésére (2012. január 22-ig), amelynek elfogadásáról a beküldött kivonatok alapján a Szervező Bizottság dönt. Az összefoglalók kinyomtatásra kerülnek, és a konferencia honlapján is elérhetőek lesznek.
Tervezett időbeosztás:
2012. február 16.
09:00-10:00 Regisztráció
10:00-10:15 Megnyitó, A ,,2011 egészségügyi kommunikációs kampánya'' és a ,,2011 egészségügyi kommunikációs szakembere'' címek átadása
10:15-12:00 Előadások I. (A ,,Marketing, public relations és reklám a patikákban'' Szimpóziummal közösen)
12:00-13:30 Ebédszünet
13:30-17:00 Előadások II.
17:00- Cocktail party
2012. február 17.
09:00-13:00 Előadások III.
13:00-14:00 Ebéd
14:00-16:00 Előadások IV.
A hagyományoknak megfelelően az első napon inkább (de nem kizárólag) az egészségügyi, a másodikon pedig az egészségipari vonatkozású, illetve az elméleti előadások kerülnek megtartásra. A kongresszuson való részvételért továbbképzési kreditpontok ügyintézését tervezzük. A részvételről a helyszínen igazolást adunk ki – írták a szervezők.