• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Nem azt kapják, amit kérnének

Hírek Forrás: MTI

Többen igényelnének egészségpénztári cafeteriát, mint ahányan kapják.

A nyugdíj- és az egészség jellegű béren kívüli juttatást (cafeteriát) jóval több munkavállaló igényelné, mint amennyi megkapja, míg a vendéglátásnál éppen fordított a helyzet - közölte az Union Biztosító a Sodexo cafeteria-utalványokat forgalmazó céggel közös felmérése eredményét az MTI-vel szerdán.

Az 500 fős mintán, a nagyvárosokban élő aktív, 25-55 éves magyar lakosság körében végzett felmérés azt mutatta, hogy az önkéntes egészségpénztári, valamit az egészségbiztosítási szolgáltatást a megkérdezettek 59 százaléka igényli, ugyanakkor csak 39 százalékuk kap ilyet a munkaadójától. Az önkéntes nyugdíjpénztári befizetésre 48 százalékos az igény, de a megkérdezetteknek csak 32 százaléka jut ilyenhez.

A túlsó póluson áll a vendéglátás igénybevételére alkalmas - például a Szép-kártya - szolgáltatás, amelyre az igény 41 százalékos, viszont a megkérdezett munkavállalók 49 százaléka kap ilyet.

A kutatás egyensúlyi helyzetben lévőnek nevezi azokat a cafeteria szolgáltatásokat, amelyeknél - arányaiban - kicsi a különbség az elvárás és a kapott szolgáltatás között. Ebbe a körbe tartozik például az üzemi (meleg) étkezés, 18 százalékos elvárással és 21 százalékos szolgáltatással, vagy az étkezési utalvány, amelynél 84 százalék az igénylési arány és 80 százalék a kapott szolgáltatás.