Az üzemeltető már eddig is jelentős fejlesztéseket hajtott végre, de a jövőben is komoly felújításokra készül.
Lezárult a Budaörsi Önkormányzat által a Budaörsi Egészségügyi Központ 10 éves üzemeltetésére kiírt közbeszerzési eljárás. A feladatellátási szerződést a város azzal a Jump Consulting Kft.-vel kötötte meg, amely 2016 novembere óta ideiglenesen üzemeltette az intézményt, és már eddig is jelentős fejlesztéseket hajtott végre.
A pályázaton három társaság indult, a tárgyalásos szakaszig a Jump jutott el. Az önkormányzat és a cég közötti tárgyalások eredményesen zárultak, a felek 2018. január 1-jei hatállyal megkötötték az üzemeltetési szerződést.
A rendelő üzemeltetését a társaság 2016 novemberében vette át, amikor az önkormányzat visszaélések gyanúja miatt szakított a korábbi üzemeltetővel. A Jump az átmeneti időszakban is számos beruházást eszközölt az intézményben. Felújította a fogadóteret és a bejáratot, átszervezte és hatékonyabbá tette a betegirányítást, valamint több új orvosi műszert és berendezést vásárolt, összesen mintegy 150 millió forint értékben. A rendelőben nemrég nyílt meg az új gasztroenterológiai rendelő, korszerű vizsgálati eszközt kapott a vállsebészet és a szemészet, országos központi minősítést kapott a gyermekortopédia, viselhető vércukormérő készülékekkel szerelték fel a diabetológiai rendelőt.
„Továbbra is mindent megteszünk azért, hogy javítsuk a rendelőintézet ellátási képességét, hatékonyabbá tegyük a betegutakat, és csökkentsük az előjegyzési időket, lehetőleg minden ellátási területen" – mondta a szerződés aláírása alkalmából az üzemeltető cég ügyvezetője. Az igazgató szerint eddigi legnagyobb eredményük, hogy megőrizték az orvosi kart és az ápoló személyzetet. „Budaörsön nincs elvándorlás, sőt új orvosokat tudtunk szerződtetni olyan fontos területekre, mint a gasztroenterológia vagy az országosan is kiemelkedő hatékonysággal működő egynapos sebészet" – jelezte az ügyvezető igazgató.
A következő időszakban egységesíteni kívánják az alap- és szakellátásban használt betegirányítási szoftvereket, ami az előjegyzési idők további csökkenését eredményezheti. Még 2018-ban megkezdik a rendelő Kossuth Lajos utcai épületének szakaszos felújítását, ami logisztikailag is nagyon komoly feladat, hiszen a rekonstrukciót úgy akarják lebonyolítani, hogy semmilyen szakellátást ne kelljen szüneteltetni, és a hozzájuk forduló betegeknek ne okozzanak szükségtelen kényelmetlenséget – nyilatkozott a közeljövő feladatairól a cég ügyvezetője.