• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Tévéből és az Interneten keresünk gyógyszert, gyógyterméket

Hírek Forrás: Zipp.hu

Főleg a tévéből és az Interneten keresünk gyógyszert, gyógyterméket.

A magyar fogyasztók 24 százaléka számára tévé a fő információs forrás az gészség megőrzését szolgáló termékről és gyógyszerről, majd az Internet következik, 22 százalékos említéssel. További sorrend: reklámújság vagy szórólap 12, barátok és rokonok, valamint a vásárlás színhelyén látható eladásösztönző eszközök 11-11, újság 10, magazin 8, valamint rádió 5 százalék.Többek között ezt állapítja meg egy tizenegy termékcsoportra kiterjedő globális felmérés, amit a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat végzett 2012. harmadik negyedévében - idézi az adatokat a Zipp.hu.

Tévé a magyar fogyasztók tájékozódásának fő forrása egészség megőrzését szolgáló termék és gyógyszer mellett kozmetikumnál és bőrápoló készítménynél, valamint a személyi higiénia termékeinél is.

Európa huszonkilenc vizsgált országának átlagában a tévénél többen nevezték meg az Internetet, mint az információk fő forrását egészség megőrzését szolgáló termékről és gyógyszerről. Az átlagos arány 25 százalék a világhálónál, míg 18 a tévénél.

A többi információforrást említők részaránya: barátok vagy ismerősök 20 százalék, majd a vásárlás helyszíne 14, magazin 10, újság 8, reklámújság 7, továbbá rádió 5 százalék.

Tévénél a magyar válaszadók 24 százalékos arányánál földrészünkön magasabb mutatót csak három ország fogyasztóinál regisztráltak: az oroszoknál 31, bolgároknál 27, valamint az ukránoknál 26 százalékot.

Főleg Interneten tájékozódnak egészség megőrzését szolgáló termékről és gyógyszerről kimagasló arányban a románok (41 százalék), csehek (38) és horvátok (36).