Kampányt indít a GVH a versenyjogi megfeleléshez szükséges ismeretek átadására.
Felmérések szerint a versenypártiság és a versenytudatosság általában hiányzik a gazdasági életből, ennek megváltoztatására a Gazdasági Versenyhivatal kampányba kezdett a tudatos és következetes versenyjogi megfelelés elterjesztéséért.
Sokan úgy vélhetik, a versenyjogi megfelelés főként a nagyobb vállalatokra vonatkozik. Ám a kérdés – a versenyt megkerülni vagy a versenynek megfelelni – nem kizárólag a nagyvállalatok esetében merül fel. Kétségtelen tény, hogy társadalmi hatása alapján egy-egy nagyvállalat, multinacionális cég jó vagy rossz döntése sokkal inkább kihat az egész országra, gazdaságra. De nézve a kis- és középvállalatok súlyát, az általuk termelt érték arányát a magyar gazdaságban, vagy azt a tényt, hogy ők foglalkoztatják a munkavállalók közel 70 százalékát, egyáltalán nem mindegy, hogy ezek a cégek milyen gyakorlatot követnek, miközben versenyeznek.
A kezdeményezés célja, hogy a versenyjogi megfeleléshez szükséges ismeretek átadásával támogassák a magyarországi gazdasági társaságok versenytudatos szemléletének kialakítását és elmélyítését, hiszen a tiszta verseny tiszta nyereség a cégnek és a gazdaságnak, egyúttal a fogyasztónak is.
A kampánnyal kapcsolatos további információkért keresse fel a www.megfeleles.hu weboldalt.