Az lesz a groteszk, hogy ezt a kórházat az agglomerációból könnyebb lesz megközelíteni, mint a városból.
Ha nem fejlesztik a kötöttpályás közlekedést a Dél-Budára tervezett szuperkórháznál, akkor az intézményt könnyebb lesz megközelíteni az agglomerációból, mint Budapestről - mondta az InfoRádiónak a FŐMTERV volt elnök-vezérigazgatója. Molnár László közlekedési szakértő szerint ha a budaörsi Virágpiac lenne a 4-es metró végállomása, akkor ki tudná szolgálni a szuperkórházat.
„Csak a szuperkórház miatt ez nem fog megépülni, mert ennek a költsége, ahogy számoltuk, 70-80 milliárd forint között lenne. Ez két megálló, egyik a gazdagréti lakótelepnél, a másik a virágpiacnál. Az agglomerációs közlekedés, a városba érkezés, a belső város védelme szempontjából ennek hatalmas indoka és értelme lenne, és a szuperkórház megközelítését is megoldaná, hiszen az az autópálya túloldalán lenne, a kettő között kapcsolatot teremteni rutinfeladat" - hangsúlyozta Molnár László.