• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

A fővárosiak nehezen jutnának el a szuperkórházhoz

Lapszemle Forrás: InfoRádió

Az lesz a groteszk, hogy ezt a kórházat az agglomerációból könnyebb lesz megközelíteni, mint a városból.

Ha nem fejlesztik a kötöttpályás közlekedést a Dél-Budára tervezett szuperkórháznál, akkor az intézményt könnyebb lesz megközelíteni az agglomerációból, mint Budapestről - mondta az InfoRádiónak a FŐMTERV volt elnök-vezérigazgatója. Molnár László közlekedési szakértő szerint ha a budaörsi Virágpiac lenne a 4-es metró végállomása, akkor ki tudná szolgálni a szuperkórházat.

„Csak a szuperkórház miatt ez nem fog megépülni, mert ennek a költsége, ahogy számoltuk, 70-80 milliárd forint között lenne. Ez két megálló, egyik a gazdagréti lakótelepnél, a másik a virágpiacnál. Az agglomerációs közlekedés, a városba érkezés, a belső város védelme szempontjából ennek hatalmas indoka és értelme lenne, és a szuperkórház megközelítését is megoldaná, hiszen az az autópálya túloldalán lenne, a kettő között kapcsolatot teremteni rutinfeladat" - hangsúlyozta Molnár László.