• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

A kemény télben sok baleset, sok halott

Lapszemle Forrás: inforadio.hu

Óberling József szerint a melegfronti hatás is gondot okozott Magyarország közútjain.

Február 7-ig 46-an haltak meg idén közlekedési balesetben, héttel többen, mint egy éve ilyenkor, viszont eggyel kevesebben, mint 2013-ban - mondta el az Inforádiónak az Országos Rendőr-főkapitányság közlekedésrendészeti főosztályának vezetője.

A januárt extrém időjárás határozta meg. Rendkívül hideg volt, sokszor volt csapadék, jegesedés, ónos eső is nehezítette a közlekedést. Ezek is okozhatták, hogy többen haltak meg közlekedési balesetben. A halottak közül 12-en gyalogosként, 4-en pedig kerékpárosként vesztették életüket - mondta Óberling József, hozzátéve, igazolható az is, hogy általában azokon a napokon, amikor fronthatás van, (a melegfront a veszélyesebb), a balesetek száma megnövekszik. A front rontja a reakció- és cselekvőképességet is, azaz lassabban végzünk el olyan mozdulatokat, amit frontmentes időben könnyedén.