• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

A védőnő mint egyszemélyes ''infóközpont''

Lapszemle 2020.08.14 Forrás: feol.hu
A védőnő mint egyszemélyes ''infóközpont''

Az alkalmazás – melynek honlapja, a femilia.hu már elérhető – használata önkéntes, az alapverzió ingyenes lesz.

A Femilia nevű applikáció egyelőre még nem érhető el, azon a szakemberek folyamatosan dolgoznak. Célja, hogy ne csak a védőnőknek, de a szakembert látogatóknak, a kismamáknak is segítsen a felmerülő kérdések megválaszolásában. Hiszen bár a védőnők egészségügyi diplomával rendelkező szakemberek, mégsem tartozik minden felvetés, probléma a kompetenciakörükbe. Az „egyszemélyes információközpont” szerepet a kialakított bizalmi kapcsolatnak köszönhetik - ismertette a feol.hu.

Az alkalmazás – melynek honlapja, a femilia.hu már elérhető – használata önkéntes, az alapverzió ingyenes lesz. Faragó Tibor, az applikáció fejlesztésvezetője elmondta: unikális szolgáltatásként a kismamák értesítést kaphatnak az adott hétnek megfelelően a magzat általános fejlettségéről, valamint az aktuális teendőkről is. Várandósok számára további előny, hogy az alkalmazáson keresztül is lehetőséget kapnak a védőnővel való kapcsolattartásra, beszélgethetnek, ismerkedhetnek a chaten, vagy térképen tájékozódhatnak. A védőnők – akik csak saját „pácienseik” adataihoz férnek hozzá – gyors visszajelzést kaphatnak, egymás között információkat oszthatnak meg és e-learning formában tanulhatnak is.