• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Áramütés ért egy villamosvezetőt a pihenőben

Lapszemle 2019.06.18 Forrás: hvg.hu
Áramütés ért egy villamosvezetőt a pihenőben

A Baross utcai megállónál felállított konténerpihenőben ért áramütés egy villamosvezetőt.

Áramütés ért egy BKV villamosvezetőt szombaton, amikor kinyitotta a Baross utcánál a fémkonténerben kialakított végállomási pihenő ajtaját – írta az Egységes Közlekedési Szakszervezet (EKSZ) közlése nyomán a hvg.hu.

A szervezet úgy tudja, az elmúlt napokban több ott dolgozót is megrázott már a 4-es, 6-os Baross utcai megállójánál ideiglenesen felállított konténer, mert az árammal is ellátott helyiséget nem földelték le. Az ideiglenes konténerre a 4-es, 6-os vonalának újabb felújítása miatt van szükség.

A szombaton szerencsétlenül járt járművezetőt 160 volt erősségű áramütés érte. A balesetet szenvedett járművezetőt a mentők megfigyelésre kórházba szállították.

Az EKSZ elnöke, Naszályi Gábor az utólagos mérés eredményeit és a véletlenek egybeesését magyarázó szakértőkre hivatkozva azt mondta, azért volt "csak" ekkora a kollégája testén átfutott áram, mert a szerencsétlenség pillanatában még a fémlépcsőn állt, fogta a talajjal érintkező korlátot, amikor már nyitotta az ugyancsak fém ajtót, vagyis leföldelte a 220 voltot, amelyet a BKV a konténerben kialakított végállomás üzemeltetéséhez egy lengő hosszabbítóval vezettek be, s amely az oldallemezeken is "áthúzott" - írták.