• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Az egészség szempontjából vizsgálták a reklámokat

Lapszemle Forrás: mmonine.hu

Nem komoly vagy durva hibákat, inkább apró bakikat találtak, s azt is csak keveset.

Az egészségre, a biztonságra és a környezetre ártalmas magatartás ösztönözésének tilalmáról szóló szabály betartásának szempontjából vizsgálta a tévéreklámokat az ÖRT. A monitoring 99 százalékos megfelelést hozott - írta az mmonline.hu.

A társszabályozási megállapodás alapján évente két átfogó ellenőrzést végez az ÖRT. 2015 második félévében a szeptemberben közzétett tévéreklámokat az egészségre, a biztonságra és a környezetre ártalmas magatartás ösztönözésének tilalmáról szóló szabály betartásának szempontjából vizsgálták. A vizsgált 6745 reklám 656 különböző kreatív megoldást jelentett, és a vizsgálat 99,0%-os megfelelést hozott, vagyis 7 problémás és 8 aggályos elemet tartalmazó reklámfilmet találtak.