Nem komoly vagy durva hibákat, inkább apró bakikat találtak, s azt is csak keveset.
Az egészségre, a biztonságra és a környezetre ártalmas magatartás ösztönözésének tilalmáról szóló szabály betartásának szempontjából vizsgálta a tévéreklámokat az ÖRT. A monitoring 99 százalékos megfelelést hozott - írta az mmonline.hu.
A társszabályozási megállapodás alapján évente két átfogó ellenőrzést végez az ÖRT. 2015 második félévében a szeptemberben közzétett tévéreklámokat az egészségre, a biztonságra és a környezetre ártalmas magatartás ösztönözésének tilalmáról szóló szabály betartásának szempontjából vizsgálták. A vizsgált 6745 reklám 656 különböző kreatív megoldást jelentett, és a vizsgálat 99,0%-os megfelelést hozott, vagyis 7 problémás és 8 aggályos elemet tartalmazó reklámfilmet találtak.