• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Betiltják az édességet a kasszáknál a britek

Lapszemle 2018.06.12 Forrás: élelmiszer.hu
Betiltják az édességet a kasszáknál a britek

Az Egyesült Királyság egy ideje már csak, mint a „bűn folyosói” hivatkozik az üzletek ezen régióira.

A szülők fellélegezhetnek, hiszen az állam kormányának tervei szerint a jövőben az élelmiszerboltok e szektorait tilos lesz teletömni édességekkel - írta az élelmiszeronline.hu. A szándék kiválóan illeszkedik Jeremy Hunt, avagy az egészségügyi miniszter által kidolgozott stratégiába. A kisgyermekkori elhízás elleni küzdelemben több frontot készül nyitni a tárcavezető. Az intézkedések egyike például a Tv-csatornáknak 2020-tól meg fogja tiltani az édességreklámok este 9 óra előtti sugárzását. A jövőbeni tilalmakat a cukros termékek „egyet fizet, kettőt kap” promócióira is kiterjesztik. A „silány termékek” hírességekkel történő népszerűsítése ugyanerre a sorsra juthat.

A cél értelemszerűen az, hogy a gyerekeket egészségesebb táplálkozásra ösztönözzék. Québecben már úgy a nyomtatott, mint az elektronikus „piactéren” 1980 óta tilos az ún. silány ételek (junk food) gyermekeket célzó reklámozása. Egy 2011-es tanulmány szerint a helyi családok a szabályozás hatására 13 százalékkal vásároltak kevesebb ilyen terméket - írta a lap.