• nátha
    • Itt az ősz, már támadnak a vírusok

      Itt az ősz, már támadnak a vírusok

    • A gyakori fülbetegségektől is megóvhat  a helyes orrfújás

      A gyakori fülbetegségektől is megóvhat  a helyes orrfújás

    • Honnan ismerhetjük fel a nátha szövődményét?

      Honnan ismerhetjük fel a nátha szövődményét?

  • melanóma
    • Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

      Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

    • Esztétikai probléma, vagy rákmegelőző állapot?

      Esztétikai probléma, vagy rákmegelőző állapot?

    • Nagykanizsán több százan vettek részt a melanóma-vizsgálaton

      Nagykanizsán több százan vettek részt a melanóma-vizsgálaton

  • egynapos sebészet
    • Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

      Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

    • Több műtétet vállalnának az egynapos sebészetek

      Több műtétet vállalnának az egynapos sebészetek

    • Egynapos sebészet: felmérés és tanulságok

      Egynapos sebészet: felmérés és tanulságok

Betiltják az édességet a kasszáknál a britek

Lapszemle 2018.06.12 Forrás: élelmiszer.hu Szerző:
Betiltják az édességet a kasszáknál a britek

Az Egyesült Királyság egy ideje már csak, mint a „bűn folyosói” hivatkozik az üzletek ezen régióira.

A szülők fellélegezhetnek, hiszen az állam kormányának tervei szerint a jövőben az élelmiszerboltok e szektorait tilos lesz teletömni édességekkel - írta az élelmiszeronline.hu. A szándék kiválóan illeszkedik Jeremy Hunt, avagy az egészségügyi miniszter által kidolgozott stratégiába. A kisgyermekkori elhízás elleni küzdelemben több frontot készül nyitni a tárcavezető. Az intézkedések egyike például a Tv-csatornáknak 2020-tól meg fogja tiltani az édességreklámok este 9 óra előtti sugárzását. A jövőbeni tilalmakat a cukros termékek „egyet fizet, kettőt kap” promócióira is kiterjesztik. A „silány termékek” hírességekkel történő népszerűsítése ugyanerre a sorsra juthat.

A cél értelemszerűen az, hogy a gyerekeket egészségesebb táplálkozásra ösztönözzék. Québecben már úgy a nyomtatott, mint az elektronikus „piactéren” 1980 óta tilos az ún. silány ételek (junk food) gyermekeket célzó reklámozása. Egy 2011-es tanulmány szerint a helyi családok a szabályozás hatására 13 százalékkal vásároltak kevesebb ilyen terméket - írta a lap.

Legolvasottabb cikkeink