• nátha
    • A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

      A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

    • Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

      Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

    • Itt az ősz, már támadnak a vírusok

      Itt az ősz, már támadnak a vírusok

  • melanóma
    • Melanoma: Nem csak nyáron kell figyelni

      Melanoma: Nem csak nyáron kell figyelni

    • Öt fontos tudnivaló a most aktuális anyajegyszűrésről

      Öt fontos tudnivaló a most aktuális anyajegyszűrésről

    • Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

      Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

  • egynapos sebészet
    • Megtriplázható az egynapos műtétek száma hazánkban

      Megtriplázható az egynapos műtétek száma hazánkban

    • Jó ütemben halad az egynapos sebészetek fejlesztése

      Jó ütemben halad az egynapos sebészetek fejlesztése

    • Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

      Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

Egészség és szépség: ez hajtja az üzlethelyiség-piacot

Lapszemle 2018.12.07 Forrás: Napi.hu
Egészség és szépség: ez hajtja az üzlethelyiség-piacot

A következő években az egészség- és szépségipar termékeit kínáló boltok területe nő majd a legnagyobb mértékben.

A következő öt évben az egészség- és szépségipari szektor termékeit kínáló boltok területe nő majd a legnagyobb mértékben, a kulcsfontosságú piacokon pedig továbbra jelentős lesz a kereslet az üzlethelyiségek iránt - idézi a CBRE glonális ingatlantanácsadó cég prognózisát a napi.hu.

A CBRE legfrissebb elemzése a kínai, az amerikai, a spanyol, a német, az olasz és a brit kiskereskedelmi piac következő ötéves trendjeit, a bővülési szándékokat vizsgálva megállapította, az egészség- és szépségipari termékeket kínáló cégek térigényének növekedése meghaladja a többi iparágét (élelmiszer, ruházat, lábbeli, otthon kert) Kínában 8,1, Németországban, Olaszországban, az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban 1,6 és Spanyolországban 1,1 százalékkal. Az ágazaton belüli növekedést továbbra is a technológia és az innováció táplálja majd, amelyet a magukra egyre többet költő fogyasztók keresletének növekedése hajthat.

A CBRE szakértője szerint az online értékesítés növekedése ellenére a fogyasztók kedvelik a többcsatornás kiskereskedelmi élményt, és továbbra is az üzlethelyiségeket használják az inspiráció, tanulás, a tesztelés és az elkötelezettség elérésére.

A nemzetközihez hasonló trendek láthatók Magyarországon is: számos jelentős online kiskereskedő, mint például a Notino, a Mall.hu és az ALZA.hu is megjelentek a hazai piacon az elmúlt két évben. Itthon az egészség- és szépség szegmens bővülése meghaladta a kiskereskedelem átlagos növekedését és a piacra belépő 24, új multinacionális hálózatból 4 (az NYX, az Inglot, a Jo Malone és Notino) is ebbe a szegmensbe tartozik - teszi hozzá Csörgő Anita, a CBRE Magyarország kiskereskedelemért felelős vezetője.

Legolvasottabb cikkeink