• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Egyre népszerűbbek a budapesti gyógyfürdők

Lapszemle Forrás: hirado.hu

2010-ig csökkent a vendégszám, ezt azonban az elmúlt 2-3 évben sikerült tartósan megfordítani.

20 éve még 6-7 millióan fordultak meg évente a fővárosi gyógyfürdőkben, az elmaradó fejlesztések és a növekvő jegyárak miatt azonban 2010-re 3 millió alá csökkent a látogatószám – nyilatkozta vasárnap délután a Krónikában a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vezérigazgatója. Szőke László közölte: az elmúlt három évben megfordult ez a trend.

2010-ben körülbelül 2,9 millió látogató volt, 2011-ben 3,1 millió körüli, 2012-ben pedig mintegy 3,3 millió embert regisztráltunk – fogalmazott. Szőke László szerint a kedvező adat annak is köszönhető, hogy különböző programokkal népszerűsítették a fürdőket, a fejlesztések mellett pedig a jegyárakat csak kismértékben emelték, miközben több kedvezményes jegytípust is bevezettek.

A vezérigazgató kiemelte: a látogatószám növekedésével nőtt a fürdők nyeresége is, vagyis egyre több pénzt tudnak visszaforgatni fejlesztésekre és különböző beszerzésekre.