• nátha
    • Kevés bosszantóbb dolog van a náthánál

      Kevés bosszantóbb dolog van a náthánál

    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Ezért nem érhető el normálisan a Honvédkórház napok óta

Lapszemle 2025.05.29 Forrás: economx.hu
Ezért nem érhető el normálisan a Honvédkórház napok óta

Nem várt technikai probléma merült fel az intézmény telefonon történő elérhetősége kapcsán.

Több napja akadozik a telefonon zajló kapcsolatfelvétel az Észak-Pesti Centrumkórházzal – tudta meg az Economx olvasói jelzés nyomán; ugyanakkor a lapunkkal megosztott tapasztalatokkal egybevág az is, hogy a Honvédkórházként ismert intézmény hivatalos oldalán már egy kurta tájékoztató szöveg is megjelent erről, írja az economx.hu

Honlapjukon, rögtön a főoldal tetején az olvasható:

„Tisztelt Pácienseink és Hozzátartozók!

Technikai okok miatt az intézményünk telefonközpontja időszakosan túlterheltté válhat, ezért bizonyos szervezeti egységek elérése átmenetileg akadályozott lehet. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket, türelmüket köszönjük!”

Írásban érdeklődtek a Honvédkórház sajtóosztályánál azzal kapcsolatban, hogy mégis mi állhat a probléma hátterében, valamint mikorra várható a gond elhárítása. 

Felkeresték az Országos Kórházi Főigazgatóságot, azaz az OKFŐ-t is mint felügyeleti szervet az ügyben.

Kérdéseikre szerda délután érkezett válasz összevontan, a kórház és a főigazgatóság részéről. Azt írták: 

Az intézményben egy korszerű telefonközpont bevezetés kezdődött meg. A rendszer telepítése és technikai átállása hamarosan lezárul. A telefonos elérhetőség javulása rövid időn belül érzékelhető lesz. A folyamat a betegellátást nem érinti, zavartalanul működik. A korszerű technológia a gördülékenyebb betegellátást szolgálja majd a jövőben – fejtették ki érdeklődésükre.