Nem várt technikai probléma merült fel az intézmény telefonon történő elérhetősége kapcsán.
Több napja akadozik a telefonon zajló kapcsolatfelvétel az Észak-Pesti Centrumkórházzal – tudta meg az Economx olvasói jelzés nyomán; ugyanakkor a lapunkkal megosztott tapasztalatokkal egybevág az is, hogy a Honvédkórházként ismert intézmény hivatalos oldalán már egy kurta tájékoztató szöveg is megjelent erről, írja az economx.hu.
Honlapjukon, rögtön a főoldal tetején az olvasható:
„Tisztelt Pácienseink és Hozzátartozók!
Technikai okok miatt az intézményünk telefonközpontja időszakosan túlterheltté válhat, ezért bizonyos szervezeti egységek elérése átmenetileg akadályozott lehet. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket, türelmüket köszönjük!”
Írásban érdeklődtek a Honvédkórház sajtóosztályánál azzal kapcsolatban, hogy mégis mi állhat a probléma hátterében, valamint mikorra várható a gond elhárítása.
Felkeresték az Országos Kórházi Főigazgatóságot, azaz az OKFŐ-t is mint felügyeleti szervet az ügyben.
Kérdéseikre szerda délután érkezett válasz összevontan, a kórház és a főigazgatóság részéről. Azt írták:
Az intézményben egy korszerű telefonközpont bevezetés kezdődött meg. A rendszer telepítése és technikai átállása hamarosan lezárul. A telefonos elérhetőség javulása rövid időn belül érzékelhető lesz. A folyamat a betegellátást nem érinti, zavartalanul működik. A korszerű technológia a gördülékenyebb betegellátást szolgálja majd a jövőben – fejtették ki érdeklődésükre.