• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Ezért szabadult el a pesti hullámvasút

Lapszemle Forrás: delmagyar.hu

Néhány utas nem tartotta be az állatkert munkatársainak figyelmeztetését.

Vezető nélkül, utasokkal indult el egy szerelvény szombaton a fővárosi állatkertben található hullámvasúton. Az üzemeltető Fővárosi Állat- és Növénykert szerint az utasoknak nem lett volna szabad beszállniuk a kocsikba, de az állatkert felülvizsgálja, kell-e szigorítani a biztonsági előírásokon – írja az M1 csatornán vasárnap elhangzottak nyomán a delmagyar.hu portálja.

Az M1 tudósítása szerint szombaton néhányan olyan türelmetlenek voltak, hogy a személyzet figyelmeztetése ellenére nem várták meg, amíg a fékező elfoglalja a helyét, és beültek a hullámvasút kocsijaiba. Az utasok súlyától az egyébként lefékezett szerelvény magától elindult, az elektromos csörlő felhúzta a felső végpontig, és a vezető nélküli vonat fékezés nélkül végigment a csaknem egy kilométeres pályán. Az elszabadult szerelvény az egyik kanyarban majdnem kisiklott, de a pálya oldalfala megtartotta, és a szerelvény végül biztonságosan leért az állomásra.