• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Facebook és egészség

Lapszemle Forrás: Zipp.hu

Az egészség témája iránt többé-kevésbé nyitott laikusokat kérdezték.

Az egészség témája iránt érdeklődő lakosság szívesen olvas, böngész egészségügyi tartalmat a Facebook-on is – derül ki a Szinapszis Kft. több mint 3 ezer ember megkérdezésével végzett nem reprezentatív felméréséből, melyet a zipp.hu idéz.

Az aktív FB regisztrációval rendelkezők 10%-a naponta, további 15%-a hetente többször olvas, néz valamilyen, az egészség témájával kapcsolatos tartalmakat (cikkeket, képeket, videókat) a Facebook-on, és ez az arány a krónikus betegek körében még magasabb.Ha az egészség témakörét tágabb értelemben elemezzük elmondható, hogy az érdeklődés szempontjából - ezen speciálisabb célcsoportban - mindenképpen „top" területnek tekinthető, hiszen a regisztráltak 75%-a szívesen informálódik erről (is) a közösségi felületen keresztül. Az életkor szerinti sajátosságok itt is mutatják hatásukat: 30 év alatt legfeljebb a Facebook-böngészők kétharmada említi az egészséget, mint kiemelt érdeklődési területet, 40-49 év között 77%-uk, az 50-es korosztály tagjainak pedig 82%-a.