• nátha
    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

    • Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

      Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

  • melanóma
    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

    • Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

      Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

  • egynapos sebészet
    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

    • Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

      Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

Hormon a csirkében: dagad a botrány

Lapszemle Forrás: Napi Gazdaság

Túl magas növekedési hormon-szinteket mértek a KFC beszállítóinak csirkéiben.

Profitfigyelmeztetést adott ki tegnap a KFC tulajdonosa, az amerikai Yum! Brands, ráadásul az is kiderült, hogy a céget nagy bajba keverő kínai csirkebotrány még a vártnál is erősebben lerontotta a cég eredményeit a tavalyi negyedik negyedben – a vállalat árfolyama nem meglepő módon 6 %-ot zuhant a kereskedés után – írja a napi.hu portálja.

A Yum forgalmának nagyjából felét teszi ki a kínai régió, ahol főként KFC éttermei vannak - ezek forgalmára azonban pusztító hatással volt, hogy december elején a sanghaji élelembiztonsági hivatal eljárást indított, mivel túl magas növekedési hormon-szinteket mértek a KFC beszállítóinál. A csirke-gyorsétterem problémái ráadásul átterjedtek a többi Yum márkára, így a Pizza Hutra is.

Kínai népszerűségét mindkét gyorsétterem-hálózat annak köszönhette, hogy a tudatosabb fogyasztók körében jobb minőségűnek tűntek a helyi lehetőségeknél.
A vizsgálat ezért egy valódi PR-katasztrófával ért fel.

Legolvasottabb cikkeink