Két hét alatt nem tudott eljutni odáig, hogy telefonon időpontot kérjen egy szakrendelésre.
Olvasónknak nem volt szerencséje – két hétig próbálkozott egy olyan vizsgálatra bekerülni, amellyel kapcsolatban azt tanácsolta a háziorvosa, mielőbb végeztesse el. Azt szeretné, hogy legalább az időpontkéréshez ne kelljen szabadságot kivennie - írta a Vaol.hu. Egy másik olvasó hasonló problémával jelentkezett. Háziorvosa hasi ultrahangra utalta be, ő a kórházban a regisztrációs pultnál jelentkezett. Itt nagyon udvariasan megadtak neki egy telefonszámot, hogy ezen kell bejelentkeznie. Azóta 62-szer hívta ezt a számot, ami ki is csengett, de nem vették fel a telefont. A 62. hívás után adta fel. Nem elsősorban a saját ügye miatt kereste meg a Naplót, hanem azért, mert nyilván nem egyedi esetről van szó, a problémát valamilyen módon meg kell oldani.
– A probléma optimális megoldása az lenne, ha a kórház rendelkezne egy, csak a bejelentkezéseket fogadó diszpécserközponttal, az időpontokat pedig később kiközvetítené – mondta dr. Rácz Jenő, a kórház főigazgatója. Majd hozzá tette, jelen pillanatban „ez egy idealisztikus elképzelés, pénz és személyzet kérdése, de a megvalósulásához több feltételnek is teljesülnie kellene". Például meg kellene oldani az informatikai összeköttetését az egyes szakrendelőkkel. A most zajló struktúraátalakítás részben javítja a helyzetet, mert ennek keretében megújul a kórház telefonközpontja, modernebb, tehát gyorsabb lesz, illetve lényegesen megnő az áteresztőképessége.