• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Két külön cégre válik szét a Johnson & Johnson

Lapszemle 2021.11.16 Forrás: 444.hu
Két külön cégre válik szét a Johnson & Johnson

Az amerikai vállalat 135 év után megszűnik majd a most ismert formájában, viszont mindkét utódvállalatot bevezetik majd a tőzsdére.

Másfél-két éven belül két különálló vállalattá alakul át a Johnson & Johnson vállalat: az egyik cég termeli és árulja majd a máska ismert termékeit a samponoktól pelenkákon és ragtapaszokon át az arckrémekig, a másik vállalat pedig a gyógyszerek és orvosi eszközök fejlesztésre fókuszál majd. Ezzel az amerikai vállalat 135 év után megszűnik majd a most ismert formájában, viszont a cég közlése szerint mindkét utódvállalatot bevezetik majd a tőzsdére - írta a 444.hu.

A héten két másik vállalat is bejelentette, hogy külön cégekbe szervezi a különböző szegmenseit: a Toshiba japán technológiai cég is bejelentette, hogy három különálló vállalatra válik szét, a General Electric amerikai ipari konglomerátum pedig kedden közölte, hogy fő üzletágai alapján három különálló, tőzsdén jegyzett vállalatra osztja fel önmagát.

Alex Grosky, a J&J vezérigazgatója azt mondta a bejelentéskor, hogy a vállalatnak ez a két üzletág teljesen máshogy fejlődött, ami a koronavírus-járvány alatt vált teljesen egyértelművé a vállalat vezetése számára.

Bár a Johnson & Johnson márkát a drogériákban kapható termékek miatt ismerik az emberek, a fogyasztói termékek eladásából jóval kevesebb bevétele van a vállalatnak, mint a gyógyszerek és orvosi eszközük eladásából.