Nem lehetett gyógyszert kiváltani a patikában, valamint az EESZT weboldalán sem lehetett bejelentkezni.
Korlátozottan érhetőek el az EESZT szolgáltatásai, a jelenség feltárása és helyreállítása folyamatban van – erről tájékoztatott szerda reggel az EESZT ügyfélszolgálatának telefonos gépi hangja, amelyet csak többszöri hívás után lehetett elérni, írja a 24.hu. Azután hívták fel az ügyfélszolgálatot, hogy több olvasójuk is jelezte, nem tudott gyógyszert kiváltani a patikában, valamint az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér weboldalán sem lehetett bejelentkezni. Délre mind a patikákban, mind az interneten helyreállt a rendszer.
A Belügyminisztérium 15 óra után pár perccel küldte el válaszát. A tárca azt írta, az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) szolgáltatásai – a receptkiváltás kivételével – 2025. július 16-án 7 óra 21 perctől 9 óra 30 percig nem voltak elérhetőek, idézi a lap.