• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Korszerűsítették a beteghívó rendszert a makói laborban

Lapszemle 2019.12.23 Forrás: delmagyar.hu

Az újdonság csaknem egymillióba került – elégedettek vele a betegek, és a kórházi dolgozók munkáját is megkönnyíti.

Változtatni kellene a makói kórház laboratóriumának be­teghívó rendszerén – jelezte még nyáron szerkesztőségünkben egy olvasónk - írta a délmagyar.hu. Mint elmondta, ott az érkezőknek először sorszámot kell húzniuk, az alapján mehetnek oda a kis ablakhoz dokumentumaikat leadni. Az ablaknál ülő hölgyek azonban a soron következő számokat csak kiabálni tudják, amit olvasónk – lévén idős – nehezen értett a tömegben várakozva.

A beteghívó rendszer a labornál ma már pont olyan, mint amilyet olvasónk javasolt. A sorszámot automata adja, a soron következő beteg számát pedig a falra erősített képernyőn írják ki. A legjobb műszaki megoldás kidolgozása érdekében heteken át kísérleteztek a berendezésekkel és a programmal.

Kallai Árpád főigazgató a Délmagyarországnak azt mondta, többen is jelezték a vezetőségnek a beteghívó rendszer problémáját. Végül egy olyan rendszert si­került beszerezni és felszerelni, amit csatlakoztatni lehet a kórház informatikai rendszeréhez, és fejleszthető is. Saját forrásból szerezték be, az ára megközelíti az egymillió forintot. Nemcsak a betegek elégedettek vele, hanem a labor munkatársai is, használata mellett ugyanis gyorsabb, gördülékenyebb a munka.