• nátha
    • Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

      Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

    • Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

      Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

  • melanóma
    • Egyszerű módszer a melanoma korai felismerésére

      Egyszerű módszer a melanoma korai felismerésére

    • Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

      Bőrrák megelőzés – praktikus tanácsok

    • Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

      Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

  • egynapos sebészet
    • Megduplázódott az egynapos sebészeti ellátások aránya

      Megduplázódott az egynapos sebészeti ellátások aránya

    • Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

      Egynapos sebészetet adtak át Karácsony Gergelyék

    • Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

      Új fejezet a műtétben, diagnosztikában Szabolcsban

Magánegészségügy – Fontos jobban felmérni a páciensek igényeit

Lapszemle 2022.09.28 Forrás: napidoktor.hu
Magánegészségügy – Fontos jobban felmérni a páciensek igényeit

"Egy nagy szolgáltatónak etikusnak kell lennie és nem szabad „túlfogyasztatnia” a hozzá forduló betegeket".

A jövő egészségügyi szolgáltatásait a szuperdigitalizált térben képzeljük el. Ez azonban a megfelelő ügyfélélménnyel kezdődik, aminek fejlesztése egy külön ágazat a marketingen belül, és rohamos fejlődésnek indult az elmúlt időszakban. A személyre szóló páciensélmény- tervezéséhez azonban még kevés információ áll rendelkezésre; többek között ezen segíthet egy most zajló kutatás, amelynek eredményei az év végére várhatóak – derült ki a Marketing Summit keretében idén először szervezett Health & Care Marketing Konferencián - írja a napidoktor.hu.

...

Az egészségügy ésszerűsítése

Az előadásokat követő kerekasztal-beszélgetés résztvevői között egyetértés volt arra vonatkozóan, hogy szükséges ésszerűsíteni a szolgáltatásokat, a digitalizációval és a prevenciós szolgáltatásokkal lerövidíteni a betegutat.

Póda Tamás, a SYNLAB kereskedelmi vezetője leszögezte: egyértelmű cél, hogy az ügyfelek tünetmentesen is eljöjjenek vizsgálatokra, hiszen az időben történő betegségfelismerés sokkal kevesebb időbe és pénzbe kerül a későbbiekben. Ebben nyújthatnak segítséget az új genetikai, mikrobiom vizsgálatok, hiszen ezek előre jelezhetnek bizonyos betegségeket, a terápiák pedig célzottabbak lehetnek.

Lancz Róbert, a Doktor24 Csoport vezérigazgatója és társalapítója szerint egy nagy szolgáltatónak etikusnak kell lennie és nem szabad „túlfogyasztatnia” a hozzá forduló betegeket, vagyis csak olyan vizsgálatokat ajánlhat, amelyre valóban szükség van.

További részletek a cikkben.

Legolvasottabb cikkeink