• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Már több mint 10 ezer magyarnak segített egy ápolónő ötlete

Lapszemle 2022.04.22 Forrás: haszon.hu
Már több mint 10 ezer magyarnak segített egy ápolónő ötlete

Az Országos Mentőszolgálat által tesztelt és ajánlott adatbázisnak alig egy hét alatt több mint tízezer felhasználója volt.

Már az első héten több mint tízezer felhasználója volt a surgossegi.info-nak, annak az országos lefedettségű felnőtt- és gyermekügyelet- valamint gyógyszertárkereső weboldalnak, melyet egy ápoló indított el saját tapasztalatai hatására. 

Az Országos Mentőszolgálat által tesztelt, hiánypótló egészségügyi platform célja, hogy az orvosi segítséget igénylő problémák gyors, szakszerű kezelésére alkalmas legközelebbi intézmény megmutatásával segítse a járóbetegek ellátásának gördülékenységét, és ezzel tehermentesítse az egészségügyi dolgozókat is - írta a haszon.hu.

Az Országos Mentőszolgálat által tesztelt és ajánlott adatbázisnak alig egy hét alatt több mint tízezer felhasználója volt, akik egy percen belül, átlagosan 58 másodperc alatt találtak megfelelő ellátó intézményt panaszukra. Ugyan a weboldal egyelőre „csak” a leggyakoribb problémákra kínál megoldást, a tapasztalatok, visszajelzések, s a szakmával való egyeztetéseket követően az ellátók sorát tovább bővítik majd.