• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Megtévesztő szoláriumreklámok

Lapszemle Forrás: Világgazdaság

A termék nem véd hatásosan a HIV-, hepatitis- és H1N1-vírusokkal szemben.

A Gazdasági Versenyhivatal közlése szerint megtévesztésre alkalmas magatartást folytatott a Sun System Kft. a Clean Express szoláriumfertőtlenítő szerről, valamint a Chocolate Brown szoláriumcsövekről szóló reklámjaival. A vállalkozás a Clean Express terméket 2009 márciusa és 2009 októbere között szakmai közönségnek szóló magazinokban népszerűsítette. A reklámok kiemelt üzenete volt, hogy a termék HIV-, hepatitis- és H1N1-vírusokkal szemben hatásosan véd, ezeket az állításokat a GVH nem látta bizonyítottnak.