• nátha
    • Náthaszezon: erre számíthatunk

      Náthaszezon: erre számíthatunk

    • 9 tipp a nátha tünetei ellen

      9 tipp a nátha tünetei ellen

    • Kevés bosszantóbb dolog van a náthánál

      Kevés bosszantóbb dolog van a náthánál

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Polgármesteri nyílt levél: mikor működhet az egynapos sebészet Újbudán?

      Polgármesteri nyílt levél: mikor működhet az egynapos sebészet Újbudán?

    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

Megtévesztő szoláriumreklámok

Lapszemle Forrás: Világgazdaság

A termék nem véd hatásosan a HIV-, hepatitis- és H1N1-vírusokkal szemben.

A Gazdasági Versenyhivatal közlése szerint megtévesztésre alkalmas magatartást folytatott a Sun System Kft. a Clean Express szoláriumfertőtlenítő szerről, valamint a Chocolate Brown szoláriumcsövekről szóló reklámjaival. A vállalkozás a Clean Express terméket 2009 márciusa és 2009 októbere között szakmai közönségnek szóló magazinokban népszerűsítette. A reklámok kiemelt üzenete volt, hogy a termék HIV-, hepatitis- és H1N1-vírusokkal szemben hatásosan véd, ezeket az állításokat a GVH nem látta bizonyítottnak.