• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Mentőautókat vásárol a Honvédkórház

Lapszemle Forrás: Napi.hu

Két normál közúti és négy rohammentőre várja az ajánlatokat a Magyar Honvédség Egészségügyi Központja.

Nyílt közbeszerzésen vásárolna hat új mentőautót a Magyar Honvédség Egészségügyi Központja, a felhívás a Közbeszerzési Értesítőben jelent meg. A hat jármű közül 2 darab mechanikus sebességváltós, diesel rendszerű, minimum 115 Kilowatt teljesítményű, EURO-VI környezetvédelmi besorolású, B típusú - normál - közúti mentő. Három darab viszont C típusú rohammentő, a következő jellemzőkkel: egy kétkerékhajtásos, egy négykerékhajtásos, egy pedig - szintén négykerékhajtású - delegációs mentő. Mind a három mechanikus sebességváltós, diesel rendszerű, minimum 120 Kilowatt teljesítményű és EURO-VI környezetvédelmi besorolású kell, hogy legyen – írja a Napi.hu portálja.

A Honvédkórház továbbá rendel még egy C típusú rohammentőt, amely automata sebességváltós, diesel rendszerű, minimum 130 Kw teljesítményű, EURO-VI környezetvédelmi besorolású.