• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Mi kell a jó 1 százalékos kampányhoz?

Lapszemle 2018.10.09 Forrás: InfoStart
Mi kell a jó 1 százalékos kampányhoz?

Az egy százalék kampányban a legtöbb felajánlást begyűjtő szervezetek élbolya évek óta változatlan.

Idén kevesebben ajánlották fel adójuk egy százalékát valamely civilszervezetnek, mégis 1 milliárddal nőtt a felajánlások végső összege. Az e-szja bevezetése óta 200 ezerrel kevesebb felajánlás érkezik, de a növekvő bérek miatt nő az egy százalék kampányban a civil szervezetek támogatottsága – világította meg az ellenmondás lényegét Miha Tamás, a Human Dialog ügyvezető igazgatója az Inforádióban. A korábbi években az volt a jellemző, hogy bár nőtt a felajánlók száma, az adományozott összeg mégis stagnált – emlékeztetett. Most 10 százalékkal nőtt az átlagfelajánlás.

Miha Tamás hozzátette: az egy százalék kampányban a legtöbb felajánlást begyűjtő szervezetek élbolya évek óta változatlan, de idén is volt átrendeződés a csoportban.

A 28 ezer 1 százalékra jogosult szervezetből körülbelül 800 éri el az 1 millió forintos szintet a kampánnyal.

Hagyományosan a daganatos betegségekkel foglalkozó civil szervezetek, valamint az állatmenhelyek szerepelnek jól, de az Országos Mentőszolgálat Alapítvány is bravúros teljesítményt ért el. Az idei év egyik legnagyobb nyertese a Magyar Hospice Alapítvány, amely megduplázta a tavalyi eredményét.