• nátha
    • A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

      A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

    • Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

      Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

    • Itt az ősz, már támadnak a vírusok

      Itt az ősz, már támadnak a vírusok

  • melanóma
    • Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

      Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

    • A betegségről a melanoma világnapján

      A betegségről a melanoma világnapján

    • Melanoma: Fedezze fel időben az árulkodó jeleket!

      Melanoma: Fedezze fel időben az árulkodó jeleket!

  • egynapos sebészet
    • Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

      Egy területen jó teljesítményt nyújt az egészségügy

    • Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

      Profilbővítést tervez a sikeres egynapos sebészet

    • Megtriplázható az egynapos műtétek száma hazánkban

      Megtriplázható az egynapos műtétek száma hazánkban

Mi kell a jó 1 százalékos kampányhoz?

Lapszemle 2018.10.09 Forrás: InfoStart
Mi kell a jó 1 százalékos kampányhoz?

Az egy százalék kampányban a legtöbb felajánlást begyűjtő szervezetek élbolya évek óta változatlan.

Idén kevesebben ajánlották fel adójuk egy százalékát valamely civilszervezetnek, mégis 1 milliárddal nőtt a felajánlások végső összege. Az e-szja bevezetése óta 200 ezerrel kevesebb felajánlás érkezik, de a növekvő bérek miatt nő az egy százalék kampányban a civil szervezetek támogatottsága – világította meg az ellenmondás lényegét Miha Tamás, a Human Dialog ügyvezető igazgatója az Inforádióban. A korábbi években az volt a jellemző, hogy bár nőtt a felajánlók száma, az adományozott összeg mégis stagnált – emlékeztetett. Most 10 százalékkal nőtt az átlagfelajánlás.

Miha Tamás hozzátette: az egy százalék kampányban a legtöbb felajánlást begyűjtő szervezetek élbolya évek óta változatlan, de idén is volt átrendeződés a csoportban.

A 28 ezer 1 százalékra jogosult szervezetből körülbelül 800 éri el az 1 millió forintos szintet a kampánnyal.

Hagyományosan a daganatos betegségekkel foglalkozó civil szervezetek, valamint az állatmenhelyek szerepelnek jól, de az Országos Mentőszolgálat Alapítvány is bravúros teljesítményt ért el. Az idei év egyik legnagyobb nyertese a Magyar Hospice Alapítvány, amely megduplázta a tavalyi eredményét.

 

Legolvasottabb cikkeink