• nátha
    • A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

      A tüdőgyógyász szerint a náthának is lehetnek szövődményei

    • Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

      Immunerősítést már nyár végén érdemes elkezdeni

    • Itt az ősz, már támadnak a vírusok

      Itt az ősz, már támadnak a vírusok

  • melanóma
    • Melanoma: Nem csak nyáron kell figyelni

      Melanoma: Nem csak nyáron kell figyelni

    • Öt fontos tudnivaló a most aktuális anyajegyszűrésről

      Öt fontos tudnivaló a most aktuális anyajegyszűrésről

    • Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

      Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

  • egynapos sebészet
    • Jó ütemben halad az egynapos sebészetek fejlesztése

      Jó ütemben halad az egynapos sebészetek fejlesztése

    • Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

      Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

    • Több műtétet vállalnának az egynapos sebészetek

      Több műtétet vállalnának az egynapos sebészetek

Mi kell a jó 1 százalékos kampányhoz?

Lapszemle 2018.10.09 Forrás: InfoStart
Mi kell a jó 1 százalékos kampányhoz?

Az egy százalék kampányban a legtöbb felajánlást begyűjtő szervezetek élbolya évek óta változatlan.

Idén kevesebben ajánlották fel adójuk egy százalékát valamely civilszervezetnek, mégis 1 milliárddal nőtt a felajánlások végső összege. Az e-szja bevezetése óta 200 ezerrel kevesebb felajánlás érkezik, de a növekvő bérek miatt nő az egy százalék kampányban a civil szervezetek támogatottsága – világította meg az ellenmondás lényegét Miha Tamás, a Human Dialog ügyvezető igazgatója az Inforádióban. A korábbi években az volt a jellemző, hogy bár nőtt a felajánlók száma, az adományozott összeg mégis stagnált – emlékeztetett. Most 10 százalékkal nőtt az átlagfelajánlás.

Miha Tamás hozzátette: az egy százalék kampányban a legtöbb felajánlást begyűjtő szervezetek élbolya évek óta változatlan, de idén is volt átrendeződés a csoportban.

A 28 ezer 1 százalékra jogosult szervezetből körülbelül 800 éri el az 1 millió forintos szintet a kampánnyal.

Hagyományosan a daganatos betegségekkel foglalkozó civil szervezetek, valamint az állatmenhelyek szerepelnek jól, de az Országos Mentőszolgálat Alapítvány is bravúros teljesítményt ért el. Az idei év egyik legnagyobb nyertese a Magyar Hospice Alapítvány, amely megduplázta a tavalyi eredményét.

 

Legolvasottabb cikkeink