• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Óriási átalakulás vár a gyógyszergyártó cégekre

Lapszemle 2022.03.31 Forrás: piacesprofit.hu
Óriási átalakulás vár a gyógyszergyártó cégekre

A gyógyszeriparban és az egészségügyi szektorban is egyre nagyobb igény jelentkezik a korszerű, innovatív informatikai megoldásokra.

A hagyományos megoldások egyre kevésbé képesek kielégíteni a gyógyszeripar és egészségügyi szektor egyre növekvő elvárásait. Olyan specifikus, iparági sajátosságoknak megfelelő megoldásokra van szükség, melyek a digitalizáció és felhőalapú technológiák korában is képesek felvenni a versenyt, írja a piacesprofit.hu

A gyógyszeriparban és az egészségügyi szektorban is egyre nagyobb igény jelentkezik a korszerű, innovatív informatikai megoldásokra. A növekvő ügyfél elvárások, az egyre szigorodó szabályozási követelmények, az adatbiztonsági előírások és a személyre szabott termékek folyamatosan új elvárásokat támasztanak a szoftverrendszerekkel szemben.

„Az ún. legacy technológiák – az olyan rendszerek vagy platformok, szoftveres megoldások, amelyeket a fejlesztők már nem támogatnak, nem adnak ki hozzájuk javításokat, frissítéseket -, nem képesek megfelelni a felerősödő elvárásoknak, a legtöbbször ezek a rendszerek nem is kompatibilisek az újabb eszközökkel vagy szoftververziókkal. A szegregált, eltérő rendszereken alapuló adatbázisok pedig nem tudnak teljes, 360 fokos képet adni az ügyfelekről és az üzleti folyamatokról, különösen, ha azok több szervezeti egységet is áthidalnak. Ezeket a szeparált rendszereket egyre költségesebb fejleszteni, integrálni és karbantartani” – mondta Szegedi István, a Deloitte Magyarország technológiai tanácsadás üzletágának szenior menedzsere.

Megoldásaik között szerepelnek kereskedelmi és marketing tevékenységeket támogató, Salesforce Lightning Platform alapra épült CRM rendszerek, és a saját fejlesztésű Vault Platform. Utóbbi különféle dokumentum- és folyamatkezeléseket támogat és kulcsfontosságú szoftvereket futtat, és a kereskedelmi tevékenységek mellett a kutatás-fejlesztéshez kapcsolódó számtalan szoftverigényt is lefed.