• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Őszülés ellen nem volt jó a csodasampon

Lapszemle Forrás: index.hu

Ötmilliós bírságot osztott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).

A GVH döntése szerint a Medimprove Marketing Szaktanácsadó és Szolgáltató Kft. és a Dr. Kurt Wolff GMBH & CO. KG megalapozatlan hatásokkal is reklámozta Alpecin hajápolási termékeit, ezért 5 millió forintra bírságolta a céget. A Medimprove nem kapott bírságot – olvasható az index.hu portálja.

Az Alpecin termékcsalád tagjai, az Alpecin C1 sampon, az Alpecin hajszesz, az Alpecin kettős hatású sampon és az Alpecin Tuning sampon, elsősorban férfiaknak szánt hajápolási és hajhullás elleni termékek.

A GVH a reklámok tartalmának nagyobb részéről megállapította, hogy azok rendben vannak, de hirdetésekben megjelent egyes állítások túlzók voltak a rendelkezésre álló bizonyítékokhoz képest. A GVH döntése szerint a vállalkozások honlapjukon, sajtó- és Google Adwords hirdetéseikben megtévesztően hirdették a fent említett kozmetikumokról 2014 augusztusától 2016 júliusáig, hogy azok alkalmasak és használhatók.

A GVH azért csak a Dr. Kurt Wolff GMBH & CO. KG-t bírságolta, mert ez a cég fizetett a hirdetésekért, és a tartalmat is ők állították elő.