• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Sárga lett a mentőautó

Lapszemle Forrás: Napló Online

A korszerű járműveket az esetszámtól függően osztották szét a megyék között.

A megszokott fehér mellett sárga mentőkocsival kell majd megbarátkozni az embereknek, a szerdán átadott új, kívül-belül korszerű rohamkocsit erre az élénk, figyelemfelkeltőbb színre festették. Nyolcszáznegyvenhárom millió forintot fordított a kormány az új, a régiekkel ellentétben kifejezetten mentőkocsinak gyártott járművek beszerzésére - mondta a veszprémi mentőállomáson az átadási ünnepségen a megyei kormánymegbízott – írja a Napló Online.

Dr. Kovács Zoltán hozzáfűzte: a korszerű járműveket az esetszámtól függően osztották szét a megyék között. A 37 új mentőkocsiból három jutott a régiónak, egy a megyének - közölte az Országos Mentőszolgálta Közép-dunántúli Regionális orvosigazgatója, dr. Czirner József.

A megkülönböztető jelzéseket a karosszériába építették be, a nagy teljesítményű, Euro 5-ös szabványú dízelmotorhoz hat fokozatú váltót szereltek – mondta Tóth Tibor, a mentőállomás műszaki vezetője. A nagy helyigényű vagy veszélyes felszerelések kikerültek az utastérből, kívülről hozzáférhetőek, ilyen az oxigénpalack, a vákummatrac, a hordszék és a gerinchordágy - mutatta be Kiss Attila vezető mentőtiszt.