• nátha
    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

    • Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

      Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

  • melanóma
    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

    • Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

      Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

  • egynapos sebészet
    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

    • Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

      Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

Sínek közé vezet a látássérülteket segítő sáv

Lapszemle Forrás: nepszava.hu

A munkások levonultak, s úgy tűnik, szeptemberig már nem is tervezik, hogy rendbe teszik az állomás környékét.

Az már a vágányzár feloldásának bejelentésekor látszott, hogy kizárt, sikerül minden terepmunkával végezni, hiszen három nappal az első vonat érkezése előtt a balatonmáriafürdői peront még járólapozták, s a védőkorlátokat is akkor kezdték el felszerelni, ám az elmúlt hetekben sem történt előrelépés - írta a népszava.hu.

A munkások levonultak, s úgy tűnik, szeptemberig már nem is tervezik, hogy legalább minimálisan rendbe teszik az állomás környékét. Úgy tudjuk, Máriafürdő központjában is csak külön polgármesteri kérésre aszfaltozták le a vasúti átjárót, a kivitelező eredendően csak murvával akarta leszórni a kereszteződést.

Az állomás másik végén, a Nyugati-övcsatorna partján viszont maradt az építési állapot: a hevenyészve letett, különböző átjáró-korlátok között bokáig érő homokban lehet csak gázolni, s egy-egy vonat érkezésekor kisebb számum söpör végig a várakozókon és a környékbeli nyaralókon.

Hasonlóképpen nem feltétlenül 21. századi megoldás a peron végéhez illesztett mobil vaslépcső sem. Cseppet sem mellékesen, a meghosszabbított peron miatt a csatornapart felől érkezőknek az eddiginél is nagyobbat kell kerülniük, s arra is illett volna figyelni, hogy a korábbi, látássérülteket segítő sáv most ne a sínek közé vezessen - írta a lap. 

Legolvasottabb cikkeink