Az egészségügyi intézmény dolgozói közül valaki mégis vállalta, hogy leírja a problémákat.
2012 októbere óta új főigazgató vezeti az önkormányzat Egészségügyi Intézményét a Rákos úton. Korábban volt már vidéki kórház főigazgató orvosa, dolgozott az Emberi Erőforrás Minisztérium Egészségpolitikai Főosztályán vezetőként, majd hozzánk az Országos Onkológiai Intézet Nemzeti Rákregiszter és Biostatisztikai Központjának vezetői tisztségéből érkezett. Azóta mi is hallottunk sok panaszt - persze, csak szóban, név nélkül - az egészségügyi intézmény dolgozóitól, most azonban úgy tűnik, valaki mégis vállalta, hogy leírja a problémákat. Az alábbi levél felkerült a kerületi önkormányzat oldalára, így ott bárki elolvashatja, vágatlanul tesszük közzé oldalunkon - idézi az Ittlakunk.hu portálja.
"Nevem nem szeretném nyilvánosságra hozni. A XV. Kerületi Egészségügyi Intézményben dolgozom. Ez a levél a kollegáim és kolleganőim /orvosok, asszisztensek, egyéb intézményi dolgozók/ nevében íródott, velük egyetértésben! Láttuk az interneten a 2013.01.30-i ülés videó anyagát, melyben Önök közül egy páran már megkérdőjelezték új Főigazgatónk eddigi tevékenységének szakmaiságát, emberi hozzáállását. Ezért Önökben van utolsó reményünk hogy segítsenek.
Az új Főigazgató asszony kinevezését követően –már első héten- megkezdte ténykedését. Az igazgatói szobát otthonossá varázsoltatta. Többszázezer forintos zuhanykabint építtetett be. Vásárolt ágyat, Philips-LCD televíziót, laptopot stb. Bevezetették a Digi tv - kábelt is. És ez még csak az első hét volt. Kérdezzük mi (jogosan): ki élhet életvitelszerűen a munkahelyén? Ki fizeti a rezsijét amit itt fogyaszt? Miért alszik az Intézetben? Nem tudjuk mit gondolt a kedves Főigazgató Asszony, hogy az itt dolgozók vakok, nem látják mi folyik itt???
Ugyanakkor folyton a megszorításokról, a spórolásról és a teljesítmény növeléséről beszél. Egyik kezével szórja a pénzt, a másikkal szorítja, csak pont fordítva kellene, ha az intézményt és a betegek érdekeit nézné. 40 évig elég volt egy igazgató az intézetünk élére, most miért kell kilenc igazgató (főigazgató, a helyettese, orvos igazgató, ápolási igazgató, menedzsment igazgató, munkaügyi igazgató, gazdasági igazgató, műszaki igazgató és helyettese és talán lesz még több is.)"- írja a levélíró, majd részletesen sorolja a problémákat.