Nagy kérdés, hogy a PR-cégek milyen érdemi eredményeket mutathatnak fel a reprodukciós területen.
Az ország egyik leggazdagabb embere 212 millióért viszi az állami reprodukciós rendszer PR-ját, de százmilliók mennek informatikai fejlesztésekre és beszerzésekre is a lombikcentrumoknak – vagy épp az ezeket felügyelő igazgatóságnak. Más érdekes szerződések is súlyos kérdéseket vethetnek fel arról, mi a szektor állami kézbevételének valódi eredménye - írta a forbes.hu.
Miután a hazai reprodukciós rendszer államosításának következményeit, eredményeit, és a meddőségi kezelésekkel járó, sokszor erősen traumatikus élethelyzeteket vizsgáltuk, az érintettek egyre gyakrabban hívták fel a figyelmet szabályozási bizonytalanságokra, és úgy általában a kommunikáció és tájékoztatás hiányára vagy épp elégtelenségére. Hasonlóképp gyakran merülnek fel a hazai asszisztált reprodukciós ellátások eredményességét, valamint – főként – a szabályozási környezetet érintő aggályok - írta sorozatának új részében a lap.
A szerződések között találtunk néhány informatikai eszközbeszerzést, valamint az intézmények működési korszerűsítését érintő megállapodást is, ennél azonban sokkal érdekesebb tényekre is bukkantunk az OKFŐ közérdekű adatközléseiben. A „Komplex kommunikációs ügynökségi feladatok ellátása az OKFŐ Humánreprodukciós Igazgatóság számára 2023-2024” – tárgyában szerződött tavaly év végén Vesztergom Dóra, illetve igazgatósága a New Land Media és a Lounge Design Kft.-vel. A megbízás 2023 decemberétől idén június végéig volt érvényben, és 211 millió forintot kaptak az igazgatóság reklámozásáért.
Nagy kérdés, hogy a PR-cégek milyen érdemi eredményeket mutathatnak fel a reprodukciós területen, hiszen például a HRI által létrehozott Vágyott Gyermekért honlap sok érintett szerint ismeretlen számukra, míg a HRI ugyanilyen néven futó Youtube-csatornának jelenleg 39 feliratkozója van.
További részletek a teljes cikkben olvashatók