• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Tőzsdére készül a Goodwill Pharma

Lapszemle Forrás: vg.hu

Egy olyan kis tőzsdei szekcióban, mint a miénk, a jó befektetők bevonása az elsődleges cél.

Értékesebb, különlegesebb szolgáltatást kell nyújtani a vetélytársaknál, akár drágábban is – mondta a Világgazdaságnak Jójárt Ferenc. A Goodwill Pharma ügyvezetője szerint azért csatlakoztak a Budapesti Értéktőzsde Elite programjához, mert egy bizonyos cégméret fölött elkerülhetetlennek látja a tőzsdei jelenlétet.

Már gyakorlattá vált, hogy minden üzleti döntés előtt átgondoljuk: hogyan reagálna erre a piac. Ugyanakkor elsősorban nem az árfolyammozgás számít. Egy olyan kis tőzsdei szekcióban, mint a miénk, a jó befektetők bevonása az elsődleges cél. Olyan intézményi befektetőkre van szükségünk, akik hosszú távú növekedésre játszanak. Fontos, hogy a befektető képes legyen részt venni a stratégiai tanácsadásban is, illetve szeretnénk kihasználni a befektetők hazai és nemzetközi kapcsolatrendszerében lévő szinergiákat - mondta el az interjúban.

A hazai gyógyszeriparon belül két növekedési módszer volt. Vannak olyan cégek, amelyek a rendszerváltás körül egy gyárat vagy egy gyártóegységet privatizáltak, beruházással fejlesztették, és most értékesítik, amit le tudnak gyártani. Mi fordítva csináltuk: szolgáltatással jelentünk meg a piacon, ezt bővítettük, de a cél végig az volt, hogy legyen gyártókapacitásunk is. Ráadásul még kutatás-fejlesztést is végzünk. Összességben mi azt adjuk el, amire igény van. Ehhez keresünk gyártópartnert, vagy bővítjük a saját kapacitásainkat - tette hozzá. A teljes interjú