• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Ugrásszerűen nőtt a kés alá fekvő fiatalok száma

Lapszemle Forrás: hvg.hu

A média, a közösségi média soha ennyire nem befolyásolta még a média a fiatalok önképét.

Úgy tűnik a „szép külső" iránti vágyat ma már egyre kevésbé elégítik ki a csinos ruhadarabok, divatos frizurák és ötletes sminktrendek. Az Amerikai Arcplasztikai Társaság tavalyi évre vonatkozó jelentése szerint soha nem látott mértékben, 64% százalékkal nőtt az arcplasztikai műtétek és injekciós beavatkozások száma a 30 év alatti nők esetében. A hvg.hu portálja annak járt utána, mi is áll a jelenség hátterében!

A szépészeti eljárásban résztvevők 80% vallotta be, hogy valamelyik híresség inspirálta plasztikáztatásra, és olyan korrekciókat kértek, amelyek segítségével jobban hasonlítottak az adott sztárra. Itt főként a valóságshow jellegű műsorokban feltűnő celebekre kell gondolni.

Úgy tűnik, hogy a média, azon belül is a közösségi média soha ennyire nem befolyásolta még a média a fiatalok önképét, az emberi szépségről alkotott elképzelését.