Milyen jelentőségűek lehetnek az építészeti elemek az egészségügy egyes területeinek marketingjében?
Az építészeti elemek marketing célra történő felhasználása hazánkban még csak szolid keretek között kapott figyelmet, de az építészet társadalmi és művészeti szerepe és a marketing tudomány fejlődése ezt a célt is egyre inkább előtérbe helyezi. A Magyar Építőművészek Szövetségének Egészségügyi Munkabizottsága, az Építéstudományi Egyesület Marketing Szakosztálya és a Semmelweis Egyetem Egészségügyi Menedzserképző Központja a témának szentelt közösen rendezett, EGÉSZSÉGÜGYI ÉPÍTÉSZET + MARKETING 2014 című konferenciáján 2014. november 27-én, a Semmelweis Egyetem Egészségügyi Menedzserképző Központban (1125 Budapest, Kútvölgyi út 2.) azt a kérdést járja körül, milyen jelentőségűek lehetnek az építészeti elemek az egészségügy egyes területeinek marketingjében.
A konferencia védnökei: Sáros László György DLA,
Magyar Építőművészek Szövetségének elnöke ésdr. Nagyunyomi Sényi Gábor Építéstudományi Egyesület elnöke
A konferencia szervezője: dr. Kiss Zsolt István építész,
MÉSZ Egészségügyi Munkabizottság vezetője, az Építéstudományi Egyesület Marketing szakosztály elnöke és Komma Olivér Egészségügyi Menedzserképző Központ.
A Magyar Építőművészek Szövetsége és az Egészségügyi Menedzserképző Központ együttműködése több éves múltra, számos sikeres konferenciára és kiállításra alapozódik, melyben új színfoltként jelenik meg a marketing.
A konferenciára szóló jelentkezési lap itt található