• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Harmadjára nyert Magyar Brands díjat az egyetem

Regionális hírek 2020.01.07 Forrás: Semmelweis Egyetem
Harmadjára nyert Magyar Brands díjat az egyetem

A 250 éves Semmelweis Egyetemet a jubileumi évben ismét a legjobb minőséget képviselő magyar márkák közé választották.

Kiváló fogyasztói márka kategóriában 2019-ben ismét Magyar Brands díjat kapott a Semmelweis Egyetem - tudatta az intézmény a portálján. A Magyar Brands komplex díj, a fogyasztók és a szakértők több szempontú vizsgálata és egyöntetű értékítélete alapján kaphatja meg a jelölt. A pályázaton való részvétel alapfeltétele az, hogy a márka Magyarországon született vagy az alapításában magyarok vettek részt. A szakértői javaslatok alapján bekerült márkáknak az alapfeltételeken túl rendelkeznie kell az alábbi követelmények egyikével is: a márka magyar tulajdonban van, „gyártásának” helyszíne Magyarország, vagy magas identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során. A kiváló fogyasztói márka kiválasztásánál figyelembe veszik még az identitást: mennyire érezzük magyarnak, mennyire kötődik az országhoz, értékeinkhez; a reputációt: milyen a márka hírneve; a márkaépítést, a tradíciót: hány éve van jelen, valamint az ismertséget és a kedveltséget. A MagyarBrands-díjas márkákhoz olyan márkaértékek kapcsolhatók, mint az ismertség, a kedveltség, az üzleti megbízhatóság vagy a társadalmi hasznosság.