• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Ismét superbrand a Semmelweis Egyetem

Regionális hírek Forrás: Weborvos
Ismét superbrand a Semmelweis Egyetem

Idén ötödik alkalommal nyerte el a díjat, amely a kimagasló márkaminőség és márkaépítésbe fektetett munka elismerése.

Ötödször választották a legjobb minőséget képviselő márkák közé a Semmelweis Egyetemet. A Superbrands Magyarország független szakemberekből álló bizottságának döntése alapján a legrégebbi magyar orvosképző intézmény 2012, 2015, 2016 és 2017 után idén ötödik alkalommal nyerte el a Superbrands Díjat, amely a kimagasló márkaminőség és márkaépítésbe fektetett munka elismerése - adta hírül az intézmény honlapja.

A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában, egy sikeres BBC-rádióműsor nyomán. A műsorban a fogyasztókat megismertették a legkiválóbb márkákkal. Feltárták az adott márka eredetét, piaci helyzetét és jövőbeli kilátásait. A rádióműsor sikerének köszönhetően a Superbrands könyv formájában is feldolgozta a piacon megtalálható vezető márkák történetét. 2000-ben az alapítók elindították a B2B márkákra összpontosító Business Superbrands programot. Magyarországon 2004 óta van jelen a nemzetközi program, melynek vitathatatlan sikerét jelzi, hogy 2018-ban tizennegyedik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, tizenegyedik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesülnek díjazásban.

Az elismerés odaítéléséről többlépcsős folyamat végén – szakmai előszűrést, majd a fogyasztók körében végzett online kutatást követően – a több mint negyven tagú független szakemberekből álló bizottság dönt minden éveben.