• nátha
    • Itt az ősz, már támadnak a vírusok

      Itt az ősz, már támadnak a vírusok

    • A gyakori fülbetegségektől is megóvhat  a helyes orrfújás

      A gyakori fülbetegségektől is megóvhat  a helyes orrfújás

    • Honnan ismerhetjük fel a nátha szövődményét?

      Honnan ismerhetjük fel a nátha szövődményét?

  • melanóma
    • Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

      Itt az éves anyajegyszűrés ideje!

    • Esztétikai probléma, vagy rákmegelőző állapot?

      Esztétikai probléma, vagy rákmegelőző állapot?

    • Nagykanizsán több százan vettek részt a melanóma-vizsgálaton

      Nagykanizsán több százan vettek részt a melanóma-vizsgálaton

  • egynapos sebészet
    • Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

      Lassan elkészül az orosházi kórház egynapos sebészeti részlege

    • Több műtétet vállalnának az egynapos sebészetek

      Több műtétet vállalnának az egynapos sebészetek

    • Egynapos sebészet: felmérés és tanulságok

      Egynapos sebészet: felmérés és tanulságok

Ismét superbrand a Semmelweis Egyetem

Regionális hírek Forrás: Weborvos Szerző:
Ismét superbrand a Semmelweis Egyetem

Idén ötödik alkalommal nyerte el a díjat, amely a kimagasló márkaminőség és márkaépítésbe fektetett munka elismerése.

Ötödször választották a legjobb minőséget képviselő márkák közé a Semmelweis Egyetemet. A Superbrands Magyarország független szakemberekből álló bizottságának döntése alapján a legrégebbi magyar orvosképző intézmény 2012, 2015, 2016 és 2017 után idén ötödik alkalommal nyerte el a Superbrands Díjat, amely a kimagasló márkaminőség és márkaépítésbe fektetett munka elismerése - adta hírül az intézmény honlapja.

A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában, egy sikeres BBC-rádióműsor nyomán. A műsorban a fogyasztókat megismertették a legkiválóbb márkákkal. Feltárták az adott márka eredetét, piaci helyzetét és jövőbeli kilátásait. A rádióműsor sikerének köszönhetően a Superbrands könyv formájában is feldolgozta a piacon megtalálható vezető márkák történetét. 2000-ben az alapítók elindították a B2B márkákra összpontosító Business Superbrands programot. Magyarországon 2004 óta van jelen a nemzetközi program, melynek vitathatatlan sikerét jelzi, hogy 2018-ban tizennegyedik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, tizenegyedik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesülnek díjazásban.

Az elismerés odaítéléséről többlépcsős folyamat végén – szakmai előszűrést, majd a fogyasztók körében végzett online kutatást követően – a több mint negyven tagú független szakemberekből álló bizottság dönt minden éveben.

Legolvasottabb cikkeink