• nátha
    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

    • Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

      Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

  • melanóma
    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

    • Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

      Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

  • egynapos sebészet
    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

    • Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

      Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

Ismét superbrand a Semmelweis Egyetem

Regionális hírek Forrás: Weborvos
Ismét superbrand a Semmelweis Egyetem

Idén ötödik alkalommal nyerte el a díjat, amely a kimagasló márkaminőség és márkaépítésbe fektetett munka elismerése.

Ötödször választották a legjobb minőséget képviselő márkák közé a Semmelweis Egyetemet. A Superbrands Magyarország független szakemberekből álló bizottságának döntése alapján a legrégebbi magyar orvosképző intézmény 2012, 2015, 2016 és 2017 után idén ötödik alkalommal nyerte el a Superbrands Díjat, amely a kimagasló márkaminőség és márkaépítésbe fektetett munka elismerése - adta hírül az intézmény honlapja.

A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában, egy sikeres BBC-rádióműsor nyomán. A műsorban a fogyasztókat megismertették a legkiválóbb márkákkal. Feltárták az adott márka eredetét, piaci helyzetét és jövőbeli kilátásait. A rádióműsor sikerének köszönhetően a Superbrands könyv formájában is feldolgozta a piacon megtalálható vezető márkák történetét. 2000-ben az alapítók elindították a B2B márkákra összpontosító Business Superbrands programot. Magyarországon 2004 óta van jelen a nemzetközi program, melynek vitathatatlan sikerét jelzi, hogy 2018-ban tizennegyedik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, tizenegyedik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesülnek díjazásban.

Az elismerés odaítéléséről többlépcsős folyamat végén – szakmai előszűrést, majd a fogyasztók körében végzett online kutatást követően – a több mint negyven tagú független szakemberekből álló bizottság dönt minden éveben.

Legolvasottabb cikkeink